// چهار شنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

آپدیت Monarch Reign بازی Titanfall 2 منتشر شد

استودیو Respawn Entertainment با انتشار تریلری آپدیت جدید بازی Titanfall 2 را که شامل تایتان و نقشه جدید می‌شود، منتشر کرد.

در میان اخبار بازی، امروز استودیو ریسپان انترتینمنت (Respawn Entertainment) بسته الحاقی جدید بازی Titanfall 2 را که با نام Monarch Reign معرفی شده بود، روی تمامی پلتفرم‌ها منتشر کرد. ضمن اعلام این خبر، تریلر هنگام عرضه آن نیز منتشر شد که توانستیم نگاهی نزدیک‌تر روی محتوای اصلی این بازی یعنی تایتان جدید، Monarhc، بیاندازیم.

خصوصیاتی که تایتان جدید را از تایتان‌های دیگر متمایز می‌کند این است که مونارک در نبرد‌ها مقاوم‌تر بوده و بیشتر روی بقای خود تمرکز دارد طوری که به نظر می‌رسد سه حالت مختلف در بخش ارتقایی Core تعبیه شده است. همچنین در تریلری که هفته پیش منتشر شد، حرکات جدیدی را به تصویر کشید که امروز توانستیم در تریلر جدید نگاه کلی‌تری بر آن داشته باشیم. حرکت جدید که Energy Thief نام دارد به پایلت اجازه می‌دهد که باتری تایتان دشمن را ربوده و به تایتان خود برگرداند.

از محتوایات دیگری که این بروزرسانی در دسترس کاربران قرار می‌دهد نقشه جدید Relic است که از نسخه اول بازی Titanfall به این بازی راه پیدا کرده است. همچنین چندین نقاط زیپ به همراه محدوده‌های جدید برای دویدن روی دیوار به نقشه Crashsite اضافه شده است . همچنین کلاس Pilot میزبان حرکت جدیدی به نام Now You See Me شد که در تریلر هفته پیش توانستیم نگاهی به آن بیاندازیم.

از محتویات پولی که این برزورسانی به بازی اضافه می‌کند بیشتر روی بخش آیتم‌های ظاهری تمرکز دارد که شامل طراحی جدید Prime Titan برای Ronin و Tone می‌شود که به همراه پوسته‌های استتاری و ظاهر جدید برای دماغه تایتان در فروشگاه این بازی در دسترس قرار گرفت.

از طرفی حالت Titan Brawl از امروز به مدت زمان کوتاهی دو برابر XP را برای بازیکنان در نظر گرفته است. سازندگان همچنین اعلام کردن که در حال کار روی یک بروزرسانی گسترده برای این بازی هستند که در حال حاضر اطلاعت زیادی پیرامون آن منتشر نشده است.

در ادامه می‌توانید تریلر جدید این بازی را تماشا کنید و نظرات خود را در مورد تایتان جدید با زومجی در میان بگذارید.

برای دانلود ویدیو از سایت آپارات اقدام کنید

 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده