// جمعه, ۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۰

تریلر محتوای دانلودی Monarch's Reign بازی Titanfall 2

استودیو Respawn در آستانه انتشار بروزرسانی Monarch's Reign بازی Titanfall 2 تریلری منتشر کرد که محتوای تازه آن را به نمایش می‌گذارد.

چندی پیش استودیو ریسپاون (Respawn) جزئیات بروزرسانی جدید بازی  Titanfall 2 را منتشر کرد که در آن اشاره‌ای به تایتان جدید شد. حال امروز بر طبق اخبار بازی، تریلر جدیدی از این بازی منتشر شد که تایتان فوق را به همراه محتویات رایگان و پولی بروزرسانی Monarch's Reign به تصویر می‌کشد.

Monarch، تایتان جدید، به عنوان «کلاس ونگارد با برد متوسط» معرفی شده است. او به سلاح Chaingun مجهز شده است و سیستم Upgrade Core به او اجازه می‌دهد که مقاومت بالایی در مبارزات داشته باشد و دیرتر سرنگون شود. در تریلر منتشر شده می‌بینیم که تایتان جدید با نابود کردن تایتان دشمن به Pilot اجازه می‌دهد که روی تایتان دشمن پرش کند و باتری آن را به دست آورد و به تایتان خود برگردد. علاوه بر قابلیت برداشتن باتری تایتان مقابل، همچنین می‌بینیم که Monarch با حرکتی Pilot تایتان دشمن را بیرون می‌کشد و پیش از اینکه تایتان را با خاک یکسان کند، پایلت را نابود می‌کند.

همچنین در تریلر می‌توانیم در کنار تایتان جدید نگاهی به محتوای رایگان این بروزرسانی بیندازیم و شاهد اضافه شدن نقشه Relic از نسخه اول این بازی باشیم. استودیو ریسپاون در این‌باره نوشته است:

نبرد‌های نقشه Relic در خطوط مقدم اتفاق می‌افتد؛ جایی که برای پیروزی باید به هسته‌های مرکزی حمله کنید و آنها را به اختیار در بیاورید. از نقاط مرتفع کشتی، مناطق دفاعی محدوده شهری را رصد کنید و به نبرد‌ها ملحق شوید.

از محتویات رایگان آپدیت می‌توان به حرکت جدید Now You See Me اشاره کرد که به شما اجازه می‌دهد در صورتی که دشمن به شما پشت کرده است، با پا ضربه‌ای به پشت او بزنید و در ادامه پس از ناپدید شدن، با چاقو به صورت وی ضربه وارد کنید.

محتوای پولی این بروزرسانی شامل آیتم‌های جدید در بخش پوسته‌ و ظاهر‌ها می‌شود. طراحی جدید Prime Titan برای Ronin و Tone به همراه پوسته‌های جدید در بخش استتار تایتان و دماغه آن از دیگر محتویاتی است که در فروشگاه این بازی در دسترس قرار می‌گیرد.

محتوای Monarch’s Reign در تاریخ ۹ خردادماه (۳۰ مه) منتشر خواهد شد. همچنین این بروزرسانی در کنار آیتم‌های جدید، بهبودی‌هایی را به بازی اضافه و ایراداتی را رفع خواهد کرد که شامل تغییراتی روی نقشه Crashsite خواهد بود. در این راستا تعداد نقاطی که کاربران برای خطوط زیپ استفاده می‌کردند، بیشتر خواهد شد و محدوده‌های جدیدی هم برای دویدن روی دیوارها به این نقشه اضافه می‌شود.

در ادامه می‌توانید تریلر محتوای Monarch's Reign بازی Titanfall 2 را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده