// جمعه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۹

بازی های پولی ماه می 2017 که برای موبایل منتشر شدند

در این مقاله به معرفی بهترین بازی‌های پولی اندروید و آیفون در ماه می 2017 می‌پردازیم.

چند ماهی می‌شود که در زومجی به صورت ماهیانه در ابتدای هر ماه بهترین بازی های رایگان اندروید را معرفی می‌کنیم. بازی‌های با کیفیت اما رایگان که می‌توانند تا مدت‌ها شما را سرگرم کنند. البته بخش معرفی بازی موبایل زومجی اکنون روزانه میزبان معرفی حداقل دو بازی اندروید و آیفون است که در پایان هفته می‌توانید جمع‌بندی بهترین‌های هفته را مطالعه کنید. در مقاله ماهیانه‌ بهترین بازی های پولی اندروید قصد داریم تا هر ماه در اوایل ماه میلادی ۱۵ بازی برتر منتشر شده یا به روز شده در طول ماه را برای شما معرفی کنیم. این ماه به سراغ چند بازی اکشن، پازل و البته علمی‌تخیلی رفته‌ایم و در حالی که در Old Man's Journey به سفری با یک پیرمرد می‌رویم، در بازی Darkside سوار بر سفینه‌ای روی شهاب‌سنگ‌ها به نبرد با سفینه‌های دیگر می‌پردازیم.

بازی Arkanoid vs Space Invaders

Arkanoid vs Space Invaders

بسیاری از بازیکنان با بازی‌های کلاسیک آرکید و آتاری خاطره دارند، بازی‌هایی که هرچند از نظر ظاهری حرفی برای گفتن نداشتند اما با گیم‌پلی جذاب خود میلیون‌ها بازیکن را مشغول خود می‌کردند. بازی Arkanoid vs Space Invaders با الهام از دو بازی Arkanoid، محصول سال ۱۹۸۶ و بازی Space Invaders، محصول سال ۱۹۷۸ محصولی با کیفیت و البته ترکیبی را ارائه داده است. در این بازی باید با آزادکردن ۴۰ شخصیت قابل بازی سعی کنید تا تیرهای شناوری را که به سمت شما می‌آید، به سمت دشمنان بازگردانید. باس‌های متنوع، بیش از ۲۰ قدرتمند مختلف و درجه سختی Hard Mode از جمله ویژگی‌های بازی هستند که با پرداخت ۴.۹۹ دلار می‌توانید آنها را تجربه کنید.

دانلود بازی Arkanoid vs Space Invaders

بازی Old Man

Old Man's Journey

Old Man's Journey که اخیرا بررسی آن در زومجی منتشر شد، شما را با پیرمردی همراه می‌کند که با رسیدن و خواندن یک نامه، کوله پشتی خود را بسته و عزم سفر می‌‌کند. بازی در کنار داستانی زیبا، گیم‌پلی متفاوتی و البته جذابی دارد. برخلاف بسیاری از پازل‌های معمول، این بار شما باید برای هموار کردن مسیر حرکت پیرمرد داستان تپه‌، کوه یا جاده‌ها، را حرکت دهید. بازی داستان را از همان ابتدا با شما در میان نگذاشته و باید به مرور با عبور از مراحل و تماشای خاطرات داستان را متوجه شوید. هرچند با گیم‌پلی ساده‌ای روبرو هستیم، اما طراحی هنری مراحل به شکلی است که هر مرحله از بازی را شبیه به نقاشی زیبایی کرده است. اگر جزئیات بیشتری از بازی Old Man's Journey می‌خواهید،‌ اکنون می‌توانید مقاله‌ بررسی این بازی زیبا را در زومجی مطالعه کنید. 

دانلود بازی Old Man's Journey

بازی Paranormal Territory 2

Paranormal Territory 2

علاقه‌مندان به ژانر ترسناک حتما با فیلم‌های پارانورمال اکتیوتی آشنا هستند، مجموعه فیلم‌های ترسناکی‌ که اتفاقاتی غیر عادی در یک خانه را روایت می‌کنند. بازی ترسناک Paranormal Territory 2 بازیکنان را به خانه‌ای مرموز و پر از اتفاقات غیر عادی می‌برد. به دنبال پیامی از یک شخص ناشناس مبنی بر رخداد‌های عجیب مانند صدای گریه کودکی در نیمه‌شب، قهرمان داستان برای بررسی اتفاقات رهسپار می‌شود. شما باید با جمع‌آوری عروسک‌هایی عجیب و گشتن اتاق به اتاق خانه، پرده از رازی مخفی بردارید؛ هرچند در این میان باید مراقب باشید تا در این مسیر کشته نشوید. بازی Paranormal Territory 2 اکنون با قیمت ۰.۹۹ سنت در دسترس قرار دارد.

دانلود بازی Paranormal Territory 2

بازی Milkmaid of the Milky Way

Milkmaid of the Milky Way

سال ۱۹۲۰ است و دختری جوان به نام روت در مزرعه‌ای دورافتاده در کشور نروژ با دامداری گذران زندگی می‌کند. هرچند زندگی روت با تولید فرآورده‌های لبنی و فروش این فرآورده‌ها توسط دوستش در شهر ادامه پیدا می‌کند، اما سختی‌ها باعث شده تا روت از زندگی خود راضی نباشد. بازی اشاره و کلیک Milkmaid of the Milky Way روایتی از دختری شیرفروش است که به دنبال اتفاقات مرموز و با ورود یک کشتی ناشناس زندگی او زیر و رو می‌شود. موسیقی متن زیبا و گیم‌پلی ۲ تا ۴ ساعته‌ این بازی تجربه‌ای ناب از پازل‌های مختلفی است که با تفکر باید از آنها عبور کنید. اگر به دنبال ماجراجویی هیجان‌انگیز و زیبا هستید، اکنون می‌توانید این بازی را به قیمت ۴.۹۹ دلار خریداری کنید.

دانلود بازی Milkmaid of the Milky Way

بازی Yesterday!

Yesterday!

دیروز یا Yesterday! ماجراجویی متفاوتی از روایتی عاشقانه است. جایی که دختر و پسری جوان را باید به یکدیگر برسانید. برای این امر پازل‌های پیچیده‌ای در مقابل‌ شما خواهد بود. شخصیت‌های داستان روی مکعب‌های متحرک قرار دارند و این شما هستید که باید به شکلی این سکو‌ها را حرکت دهید تا شخصیت‌های داستان در یک راستا قادر به رسیدن به یکدیگر باشند. بازی روایتی عاشقانه دارد که باید قلبی را که بالای سر یکی از شخصیت‌ها قرار دارد، با شخصیت دیگر به اشتراک بگذارید. محیط‌‌ بازی اما تنوع بسیاری دارد و در کنار تغییر اجزای استفاده شده در هر محیط، شاهد تنوع در رنگ و ظاهر مراحل نیز خواهید بود. بازی معماهای بعضا مشکلی دارد و حل کردن آنها نیازمند کمی دقت است. البته توجه داشته باشید که Yesterday! با بازی کلیک و اشاره Yesterday که سال‌های گذشته عرضه شده بود تفاوت دارد.

دانلود بازی Yesterday!

بازی Beholder

Beholder

در حکومتی تمامیت خواه باید مدیریت ساختمانی را به دست بگیرید که حریم خصوصی آخرین حق ساکنان آن است. شما به عنوان جاسوس دولت وارد ساختمانی می‌شوید تا جایگزین Carl، مدیر بخت‌برگشته‌ی قبلی ساختمان شوید. وظیفه شخصیت اصلی مشخص است، جاسوسی از اعضای ساختمان با نصب دوربین، گشتن وسایل شخصی ساکنان و در نهایت گزارش هرگونه توطئه علیه دولت مرکزی. اما آیا حاضر به گزارش هستید؟ بازی دارای داستانی متفاوت است و تصمیم‌گیری و انتخاب‌ها خط داستانی را تغییر می‌دهد. در جریان بازی قادر به ارتباط با تک تک ساکنان خواهید بود و در نهایت باید آنچه را صلاح‌ می‌دانید انتخاب کنید. Beholder بازی فوق‌العاده جذابی است که با ۴.۹۹ دلار می‌توانید آن را خریداری و تجربه کنید.

دانلود بازی Beholder

بازی Empire TV Tycoon

Empire TV Tycoon

تا به حال به سختی‌های مدیریت یک شبکه تلویزیونی فکر کرده‌اید؟ اینکه یک شبکه باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد یا چگونه برنامه‌هایی برای جذب مخاطب باید پخش شود؟ Empire TV Tycoon بازیکنان را در نقش مدیری تازه‌کار وارد پروسه‌ای پیچیده از اداره‌ یک شبکه تلویزیونی در حال سقوط می‌کند. جایی که باید با انتخاب یکی از سه شخصیت، کیف‌تان را بردارید و با ورود به دفتر کار اولین برنامه‌ریزی‌ها برای تنظیم لیست پخش را انجام دهید. ساخت برنامه‌های تلویزیونی، انتخاب سبک شبکه از کمدی گرفته تا اکشن، استخدام هنرپیشه و مجری، خرید برنامه‌های متنوع برای افزایش ریتینگ یا هر موضوع دیگری که در مدیریت یک شبکه‌ تلویزیونی اهمیت دارد، در این بازی زیبا گنجانده شده است. جلب رضایت مخاطبین مهم‌ترین چالش مدیر جدید شبکه است و باید با مدیریت درست و البته دقیق سعی کنید تا رضایت مخاطبین را جلب کنید.

دانلود بازی Empire TV Tycoon

بازی The Frankenstein Wars

The Frankenstein Wars

بازی The Frankenstein Wars روایتی داستان محور یا به قول سازندگان کتاب بازی است. در این بازی با دو برادر همراه می‌شوید تا در هشت نقشه‌ی تعاملی به رازهای مخفی در بازی پی ببرید. البته باید توجه داشته باشید که The Frankenstein Wars کاملا متن محور است و باید با زبان انگلیسی آشنا باشید تا بتوانید در بازی پیشروی کرده و از داستان بازی لذت ببرید. با توجه به تاریخی بودن برخی روایت‌ها، شخصیت‌های شناخته شده‌ای مانند ناپلئون بناپارت نیز در این بازی حضور دارند. تاثیر گذشت زمان در گیم‌پلی، اهمیت انتخاب‌ها برای تعیین دشمن و دوست یا تاثیر آب و هوا روی گیم‌پلی و همچنین داستان بازی تنها بخشی از ویژگی‌های پنهان بازی The Frankenstein Wars هستند. اگر مسلط به زبان انگلیسی هستید و از بازی‌‌های متن محور با کشف اسرار پنهان لذت می‌برید، حتما The Frankenstein Wars را تجربه کنید. این بازی ۵.۴۹ دلار قیمت دارد.

دانلود بازی The Frankenstein Wars

بازی Sumeru

Sumeru

مسافری با نام کلاد با برداشتن سنگی جادویی به ناگاه خود را در فضایی با نام Sumeru می‌بیند. جایی که کلاد باید با حل کردن معماها باری دیگر به جهان واقعی بازگشته و به سفر پر ماجرای خود ادامه دهد. جهان دوبعدی بازی سرشار از معما و ویژگی‌های جالبی است که باید یکی پس از دیگری آنها را حل کنید و به مسیرتان ادامه دهید. کلاد توانایی ساخت پل، شن یا المان‌های دیگر را برای عبور از موانع دارد و باید با استفاده از این توانایی‌ها پل یا گذرگاه‌هایی را برای عبور از دره‌ها ایجاد کنید. البته معماها اینقدر ساده نیستند و در ادامه باید با ایجاد تعادل سنگ‌‌های عظیمی را حرکت داده یا مانعی را برای جلوگیری از برخورد تیغ‌های عظیم با شخصیت اصلی ایجاد کنید. طراحی زیبای محیط و مکانیک جذاب گیم‌پلی، بازی Sumeru را یکی از آثار با کیفیت پازل در دستگاه‌های موبایل تبدیل می‌کند. مراحل بازی متنوع هستند و با عبور از هر مرحله شاهد سخت شدن معماها خواهید بود. البته اگر نتوانستید معمایی را حل کنید، توسعه‌دهندگان راهنمایی کوچکی را در قالب پازلی ساده در دسترس قرار داده‌اند. شما می‌توانید Sumeru را با قیمت ۲ دلار خریداری کنید.

دانلود بازی Sumeru

بازی Fox Tales: Kids

Fox Tales: Kids' Book

Fox Tales: Kids' Book ‌روایتی مصور از شجاعت روباهی در جزیره فاکس است. جایی که به دنبال زمین‌ لرزه‌هایی در جزیره‌ی فاکس، دو روباه شجاع برای یافتن دلیل زمین‌ لرزه‌ها انتخاب می‌شوند. بازی در حقیقت مجموعه‌ای از صفحات یک کتاب است که باید با توجه به روایت راوی، نکات و ستاره‌های پنهان در کتاب را پیدا کنید. Fox Tales: Kids' Book  محصولی مناسب بازیکنانی کم سن و سال است و می‌توان به این بازی لقب بازی کودکانه را داد. اگر به دنبال داستانی به زبان انگلیسی برای فرزندان خود هستید تا در هنگام خواب برای آنها بخوانید، بازی ۱.۴۹ دلاری Fox Tales: Kids' Book گزینه‌‌ای عالی خواهد بود. این بازی همچنین روشی تعاملی را برای پیشروی در داستان، در اختیار کودکان گذاشته است.

دانلود بازی Fox Tales: Kids' Book

بازی RPG Djinn Caster

RPG Djinn Caster

اگر از طرفداران بازی‌ها نقش‌آفرینی ژاپنی باشید احتمالا از Djinn Caster‌ نیز لذت خواهید بود. در این بازی با MGdaily، قویترین مرد قبیله‌ طاروق همراه می‌شویم تا به دنبال مرگ شخصی مرموز، پیگیر ماجرای پشت مبارزه با سلطان و خنجری مهر و موم شده برویم. بازی ویژگی‌های نقش‌آفرینی مختلفی را از جمله امکان جمع‌آوری آیتم‌های مختلف می‌دهد که باید با پیشروی در بازی و آزاد سازی چندین Djinn‌ این قابلیت‌ها را به دست بیاورید. بازی همچنین امکان مبارزات تن به تن با نیروهای سلطان را در کنار اهریمن‌های مخفی در سیاه‌چاله‌ها می‌دهد که برای مبازه با آنها نیاز به سلاح‌های مخصوصی خواهید داشت. RPG Djinn Caster یک نقش‌آفرینی ناب در گوشی‌های موبایل است و برای تجربه آن باید ۴.۹۹ دلار پرداخت کنید.

دانلود بازی RPG Djinn Caster

بازی Lola and the Giant

Lola and the Giant

لولا و غول سنگی، داستان دختری جوان و یک غول را روایت می‌کند. شما در طول داستان باید با این دو شخصیت بازی کرده و در تعاملی با محیط در داستان بازی پیش بروید. در حالی که در زمان بازی با لولا شاهد دوربین سوم شخص هستیم، با کنترل جاینت دوربین به اول شخص تغییر می‌کند. لولا قادر است تا ابعاد اشیا را کوچک و بزرگ کند یااشیا را به وسایلی کاربردی تبدیل کند. از سوی دیگر جاینت نیز برای باز کردن راه لولا می‌تواند سازه‌های بزرگتر را حرکت دهد. Lola and the Giant در ابتدا یادآور بازی آخرین نگهبان، انحصاری سونی است اما به مرور متوجه تفاوت‌های بسیار این دو بازی خواهید شد. البته فراموش نکنید که برای تجربه این بازی واقعیت مجازی نیاز به هدست Daydream و گوشی‌های پیکسل و پیکسل XL گوگل دارید. بازی با قیمت ۱۰.۴۹ دلار اکنون برای خریداری در دسترس قرار دارد.

دانلود بازی Lola and the Giant

بازی اندروید A Snake

A Snake's Tale

در زمینی شطرنجی به حرکت مارها بی‌اندیشید تا راه را در نهایت برای رساندن متفاوت‌ترین مار به لانه باز کنید. بازی A Snake's Tale پازل با کیفیتی است که در آن باید در نقشه‌ای عظیم وارد مراحل شده و مارها را یکی پس از دیگری حرکت دهید. با توجه به نوع محیط از باغچه گرفته تا منطقه‌ای شیمیایی، با مارهای مختلفی روبرو می‌شوید که باید با توجه به نحوه قرار گیری آیتم‌ها و اشیاء، معما را برای حرکت دادن مار‌ها حل کنید. بازی تنوع زیادی در طراحی محیط‌ها دارد و برخی از معماها تا مدتی می‌تواند شما را سرگرم خود کند. بازی قیمتی معادل ۲.۹۹ دارد و برای تجربه‌ آن نیاز به اینترنت خواهید داشت.

دانلود بازی A Snake's Tale

بازی اندروید OK Golf

OK Golf

بازی OK Golf هرچند یک بازی گلف کاملا بی نقص نیست، اما برای علاقمندان به بازی ورزشی گلف، یکی از بهترین گزینه‌ها به حساب می‌آید. محیط‌های متنوع بازی با طراحی‌های منحصر به فرد در محیطی چهار ضلعی، لذت تجربه یک رقابت گلف را دو چندان می‌کند. OK Golf در کنار حالت تکنفره، شامل ویژگی‌ آنلاین چندنفره نیز می‌شود که با ورود به آن می‌توانید مسابقه‌ای نزدیک را با سایر بازیکنان تجربه کنید. با توجه به پولی بودن این بازی، توسعه‌دهنده ترجیح داده تا تمام ویژگی‌ها را با یک بار خرید در اختیار بازیکنان بگذارد. حالت‌های مختلف و همچنین زمین‌های مسابقه‌ رنگارنگ بخشی از این بازی ۲.۹۹ دلاری هستند.

دانلود بازی OK Golf

بازی اندروید Darkside

Darkside

بیگانگان قصد از بین بردن معد‌ن‌ها را دارند و این شما هستید که باید با سفینه‌ خود آنها را قبل از تخریب معدن‌ها از بین ببرید. Darkside شامل سه حالت، ماموریت، آرکید و بقا می‌شود که با ورود به بخش ماموریت‌ها باید در هر مرحله و در اطراف یک شهاب سنگ، سنگ‌‌‌های شناور و بیگانگان را از بین ببرید. از سوی دیگر در حالت آرکید نیز  باید با تعداد مشخصی جان، سنگ‌های شناور در آسمان را برای تمام شدن استیج منهدم کنید. حالت سوم اما با محیطی متفاوت و به رنگ قرمز، بازیکنان را به چالشی برای زنده ماندن دعوت می‌کند. در حالت بقا باید تنها با یک جان، تا جای ممکن از مرگ فرار کنید. با از بین بردن سفینه‌ها می‌توانید سلاح آنها را برداشته و پاورآپ‌های مختلفی را به دست بیاورید. اگر به دنبال یک بازی موبایل با سرعت بالا و جذاب هستید، بازی دو دلاری Darkside گزینه مناسبی برای تجربه است.

دانلود بازی Darkside


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده