// پنجشنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۲

ویدیو کوتاه کیت توسعه پروژه اسکورپیو منتشر شد

ویدیویی از کیت توسعه پروژه اسکورپیو توسط یکی از نویسندگان وب سایت ویندوز سنترال منتشر شد.

کمپانی مایکروسافت در نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۶ کنسول جدید خود با اسم رمز «پروژه اسکورپیو» را معرفی کرد و نهایتا در ۱۷ فرو‌ردین سال جاری مشخصات فنی آن اعلام شد. حال طبق جدید‌ترین اخبار کنسول و با این وجود که شکل ظاهری این کنسول به نمایش در‌نیامده، جز کوردن، از نویسندگان وب‌سایت ویندوز سنترال در قالب انتشار یک توییت در شبکه اجتماعی توییتر، ویدیویی از کیت توسعه پروژه اسکورپیو منتشر کرده است.

در این ویدیو قسمت جلویی کیت توسعه کنسول Project Scorpio نمایش داده می‌شود که نمایشگر در نظر گرفته شده برای نمایش اطلاعات فنی از جمله نرخ فریم بازی در حال اجرا، قابل مشاهده است. در بالای نمایشگر تعدادی کلید تعبیه شده که می‌توان برای تنظیم موارد در حال نمایش روی نمایشگر آن‌ها را بر‌نامه‌ریزی کرد. ویدیو کیت توسعه پروژه اسکورپیو را در زیر مشاهده می‌کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

همان‌طور که پیش از این در اولین تصاویر از کیت توسعه پروژه اسکورپیو مشخص شد، این کیت توسعه شباهت زیادی به کنسول ایکس‌ باکس وان S دارد. یکی از ویژگی این کیت بر‌خورداری از سخت‌افزار قوی‌تر نسبت به کنسول پروژه اسکور‌پیو است.

کمپانی مایکروسافت از پروژه اسکور‌پیو که قادر به اجرای بازی‌ها با رزولوشن 4K بوده و از تمامی موارد عرضه شده برای کنسول ایکس‌باکس وان یعنی وسایل جانبی، کنترلر و بازی‌ها پشتیبانی می‌کند، با لقب «قوی‌ترین کنسول تاریخ» یاد می‌کند.

تعطیلات سال جاری میلادی زمان عرضه کنسول پروژه اسکو‌رپیو خواهد بود، با این حال کمپانی مایکروسافت زمان رو‌نمایی از ظاهر نهایی این کنسول و اعلام نام آن را تعیین نکرده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده