// پنجشنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۲

بازی Shaq-Fu: A Legend Reborn برای سوییچ تایید شد

استودیو Saber Interactive اعلام کرد که بازی Shaq-Fu: A Legend Reborn برای نینتندو سوییچ نیز منتشر می‌شود.

متیو کارچ، مدیر عامل استودیو  سیبر اینتراکتیو (Saber Interactive)، در مصاحبه‌ای که اخیرا با نینتندو اوریتینگ داشته است اعلام کرد که بازی Shaq-Fu: A Legend Reborn به زودی برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

بازی مذکور در سال ۲۰۱۴ کمپین جمع‌آوری بودجه خود را در سایت Indiegogo آغاز کرد و تا به حال توانسته مبلغ ۴۵۸ هزار دلار را از سوی ۱۳۳۹ حامیان مالی به خود اختصاص دهد. در آن زمان بودجه جمع‌آوری شده این بازی به قدری بود که سازندگان آن را برای Wii U تایید کردند. حال اعلام شد که این بازی برای نینتندو سوییچ نیز در حال توسعه است.

آخرین اخباری که پیرامون بازی Shaq-Fu: A Legend Reborn منتشر شد مربوط به رویداد The Game Awards در سال ۲۰۱۵ می‌شود که  شاهد انتشار تریلری از آن بودیم. همچنین چندی پیش اعلام شد که صداگذاری شخصیت این بازی توسط شکیل اُنیل به اتمام رسیده است. همینطور مراحل ساخت بازی تقریبا به اتمام رسیده است.

بازی Shaq-Fu: A Legend Reborn قرار است برای پلتفرم‌های پلی استیشن‌ 3، پلی استیشن‌ 4، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس 360، رایانه‌های شخصی ویندوزی ، نینتندو Wii U و همچنین نینتندو سوییچ عرضه شود.

 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده