نویسنده: مرتضی تقوی
// جمعه, ۱۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۵

تماشا کنید: رو نمایی شکیل اُنیل از قسمت جدید بازی Shaq Fu

در جریان مراسم The Game Awards 2015، شکیل اُنیل، ستاره ی سابق NBA که در مراسم شرکت کرده بود از بازی جدید خود به نام Shaq Fu: A Legend Reborn رونمایی کرد. با جزئیات این خبر با زومجی همراه باشید.

مراسم The Game Awards 2015 ساعاتی پیش به اتمام رسید و در بخشی از آن شکیل اُنیل، ستاره‌ی سابق و به نام NBA، از بازی جدید خود به نام Shaq Fu: A Legend Reborn رونمایی کرد. این بازی در واقع قسمت جدیدِ بازی کلاسیک دهه‌ی ۹۰ میلادی به نام Shaq Fu است. بازی Shaq Fu: A Legend Reborn پس از پشت سر گذاشتن یک کمپین موفق در وب‌سایت سرمایه گذاری جمعی ایندی‌گوگو وارد مرحله ساخت شد. در تریلر آن برخی از شخصیت‌های بازی و تمرکز بر روی فنون رزمی نمایش داده شده است. تریلر این بازی را که در جریان مراسم پخش شد را در ادامه می‌توانید تماشا کنید:

|

اُنیل و سازنده‌ی این بازی یعنی Big Deez Production، پروژه‌ی سرمایه‌گذاری جمعی‌ای را در مارس ۲۰۱۴ در وب‌سایت ایندی‌گوگو برای ساخت ادامه‌ی بازی Shaq Fu آغاز کردند. این پروژه از هدف مالی خود هم فراتر رفت و سرمایه‌ی جمع شده برای آن از ۴۵۰ هزار دلار هم رد شد. این بازی بر روی پلتفرم‌های پلی استیشن‌3، پلی استیشن‌4، Wii U، ویندوز، ایکس باکس‌وان و 360 منتشر خواهد شد. منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده