نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۲

فیلمبرداری فیلم The Nun این هفته آغاز خواهد شد

کرین هاردی، کارگردان فیلم ترسناک راهبه (The Nun)، از آغاز فیلمبرداری این فیلم طی این هفته خبر داد.

فیلم The Nun دومین فیلم فرعی مجموعه احضار روح (The Conjuring) است که براساس یک شخصیت شیطانی در فیلم The Conjuring 2 (احضار روح ۲) در دست ساخت است. علاوه بر این، فیلم Annabelle: Creation (آنابل: خلقت) نیز که دنباله فیلم Annabelle (آنابل) است، تابستان امسال به روی پرده خواهد رفت که داستان خلقت یک عروسک شیطانی به‌ نام آنابل را روایت خواهد کرد. این فیلم در تاریخ ۱۱ آگوست ۲۰۱۷ (۲۰ مرداد ۱۳۹۶) اکران خواهد شد. ماه بهمن سال گذشته، کمپانی برادران وارنر و نیولاین سینما اعلام کردند که کرین هاردی، کارگردان انیمیشن کوتاه Butterfly و فیلم ترسناک The Hallow، کارگردانی فیلم The Nun را بر عهده گرفته است.

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اعلام و تایید شده است که به زودی فیلمبرداری و تولید فیلم The Nun آغاز خواهد شد. هاردی با انتشار توییتی در توییتر شخصی خود اعلام کرد که طی این هفته فیلمبرداری فیلم The Nun آغاز می‌شود. با این حال، او اطلاعات بیشتری را به اشتراک نگذاشته و تنها یک تصویر در شبکه‌های مجازی منتشر کرده است. در این تصویر، او داخل یک تابوت قرار داد که احتمالا متعلق به راهبه شیطانی است. با این حال، انتظار می‌رود بزودی فهرست اولیه و رسمی بازیگران فیلم The Nun، به‌همراه اولین خلاصه داستانی آن نیز منتشر شود. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

The Nun

هنوز اطلاعاتی از داستان و اتفاقات فیلم The Nun منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود تمرکز این فیلم روی ریشه و خلقت شخصیت راهبه شیطانی باشد. تیسا فارمیگا، دمیان بیچیر، بانی آرونز، شارلوت هوپ و جوناس بلوکت، از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در این فیلم تایید شده است. کار نوشتن فیلمنامه فیلم The Nun که دومین فیلم فرعی مجموعه The Conjuring است، بر عهده جیمز وان و گری دابرمن خواهد بود. همچنین وان به همراه پیتر سفران به عنوان تهیه کننده در این فیلم حضور خواهد داشت.

فیلم The Nun در تاریخ ۱۳ جولای ۲۰۱۸ (۲۲ تیر ۱۳۹۷) اکران خواهد شد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده