نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

تاریخ اکران فیلم The Nun اعلام شد

کمپانی برادران وارنر تاریخ اکران فیلم راهبه (The Nun) را که نسخه فرعی فیلم احضار روح ۲ (The Conjuring 2) است، اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما،‌ کمپانی نیو لاین سینما و برادران وارنر اعلام کردند که فیلم The Nun در تاریخ ۱۳ جولای ۲۰۱۸ (۲۲ تیر ۱۳۹۷) اکران خواهد شد. در این تاریخ، دو انیمیشن شهر بازی (Amusement Park) و هتل ترانسیلوانیا ۳ (Hotel Transylvania 3) به روی پرده خواهند رفت و این فیلم ترسناک باید با آن‌ها رقابت کند. اواسط این ماه اعلام شد که کرین هاردی، کارگردان انیمیشن کوتاه Butterfly و فیلم ترسناک The Hallow، کارگردانی فیلم The Nun را بر عهده گرفته است.

کار نوشتن فیلمنامه فیلم The Nun که دومین فیلم فرعی مجموعه The Conjuring است، بر عهده جیمز وان و گری دابرمن خواهد بود. همچنین وان به همراه پیتر سفران به عنوان تهیه کننده در این فیلم حضور خواهد داشت. فیلم آنابل (Annabelle)، اولین فیلم مجموعه فرعی The Conjuring بود که در سال ۲۰۱۴ به روی پرده رفت و موفقیت تجاری این فیلم منجر به تایید قسمت دوم این فیلم برای اکران در سال ۲۰۱۷ توسط نیو لاین سینما شد. فیلم آنابل ۲ (Annabelle 2) قرار است در تاریخ ۱۱ آگوست ۲۰۱۷ (۲۰ مرداد ۱۳۹۶) اکران شود. داستان فیلم The Nun پیرامون اتفاقات مربوط به راهبه شیطانی به نام Bonnie Aarons است که این شخصیت را اولین بار در فیلم The Conjuring 2 مشاهده کردیم.

مجموعه فیلم‌های The Conjuring و Annabelle در مجموع ۸۹۲ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده‌اند. فیلم The Conjuring با بودجه‌ای معادل ۲۰ میلیون دلار در سال ۲۰۱۳ به روی پرده رفت و موفق شد ۳۱۸ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. دنباله این فیلم در سال ۲۰۱۶ با بودجه‌ای معادل ۴۰ میلیون دلار اکران و موفق شد بیش از ۳۲۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. فیلم Annabelle نیز در سال ۲۰۱۵ با بودجه‌ای تنها ۷ میلیون دلار تولید و منتشر شد و توانست ۲۵۷ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده