نویسنده: رضا علمی
// سه شنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

رکوردزنی آخرین تریلر سریال Game of Thrones

آخرین تریلر فصل هفتم سریال پرطرفدار Game of Thrones، تبدیل به پربازدیدترین تریلر یک مجموعه‌ی تلویزیونی شد. 

شاید تعداد بازدید از آخرین تریلر فصل هفتم سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، آ‌ن‌چنان هم مانند اتفاقات خود سریال عجیب‌وغریب نباشد، ولی در هر صورت رقمی قابل توجه محسوب می‌شود و مهر تأییدی بر اشتیاق زیاد هوادارن بی‌شمار این مجموعه‌ی تلویزیونی برای دیدن فصل جدید آن است. روز چهارشنبه، ۳ خرداد بود که تریلر جدید فصل هفتم این سریال منتشر شد که در آن نبردی عظیم به تصویر کشیده شده بود. حال اکنون خبردار شدیم تعداد بازدیدی که در سطح اینترنت از این تریلر به عمل آمده، رکورد جدیدی را در این زمینه به نام خود ثبت کرده است و تاکنون پربازدیدترین تریلر در میان مجموعه‌های تلویزیونی بوده است.

طبق گزارشات به دست آمده، چیزی نزدیک به ۱۹ میلیون نفر در یوتیوب این تریلر را مشاهده کرده‌اند. این عدد در سایت فیسبوک به رقم عجیب ۴۱ میلیون بازدید رسیده است و در توئیتر نیز ۴ میلیون بار مشاهده شده است؛ این اعداد همچنان در حال افزایش است. بیش‌ترین تعداد بازدید مربوط به ۲۴ ساعت اول انتشار این تریلر می‌شود و همین زمان کوتاه کافی بود تا این سریال در صدر لیست پربازدیدترین تریلرها قرار گیرد و از تمامی دیگر تریلرهای این مجموعه و همچنین دیگر مجموعه‌های تلویزیونی پیش بگیرد.

طبق آن‌چه شبکه‌ HBO اظهار داشته، اولین تریلری که در تاریخ ۱۰ فروردین ماه از فصل هفتم این سریال منتشر شد، تاکنون چیزی نزدیک به ۶۸ میلیون بازدید داشته است. رکورد قبلی نیز در دست همین سریال بود که تریلر فصل ششم آن ۶۳.۵ میلیون بار در سطح اینترنت مشاهده شد.

Game-Of-Thrones-Season-7

داستان این فصل از مجموعه، اقتباسی است از رمان بادهای زمستان (The Winds of Winter)، ششمین جلد از مجموعه کتاب‌های ترانه یخ و آتش (A Song of Ica and Fire) است که توسط جرج آر. آر. مارتین به رشته‌ی تحریر درآمده است.

از بازیگران این فصل از مجموعه می‌توان به پیتر دینکلیج، نیکولای کاستر-والدو، لینا هیدی، امیلیا کلارک و کیت هرینگتون اشاره کرد. فصل هفتم، برخلاف شش فصل قبلی که شامل ۱۰ قسمت بودند، فقط ۷ قسمت دارد.

پخش هفتگی فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت از روز یک‌شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۶ (۱۶ جولای ۲۰۱۷) آغاز  خواهد شد.


منبع Mashable
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده