نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

انتشار تصویری جدید از پشت صحنه فیلم Dunkirk

مجله توتال فیلم اخیرا تصویر جدیدی از پشت صحنه تولید و فیلمبرداری فیلم دانکرک (Dunkirk) منتشر کرده است.

ماه گذشته، کمپانی برادران وارنر تریلر جدید فیلم مورد انتظار Dunkirk را منتشر کرد. همچنین این تریلر به یکی از بحث‌های داغ و محبوب رسانه‌های اجتماعی تبدیل شده بود. حال شماره جدید مجله توتال فیلم به این فیلم اختصاص داده شده است. این مجله اخیرا تصویری از پشت صحنه تولید و فیلمبرداری این فیلم منتشر کرده که در آن کریستوفر نولان، کارگردان این فیلم، به همراه برخی از بازیگران فیلم Dunkirk حضور دارد. در این تصویر بازیگرانی چون هری استایلز، فیون وایت‌هد و آنرین برنارد حضور دارند و در حال شنیدن صحبت‌ها و توضیحات نولان هستند. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Dunkirk

در این صحنه از فیلم Dunkirk، نولان به بازیگران توضیح می‌دهد که چه اتفاقی در این مکان قرار است رخ بدهد و داستان واقعی ۴۰۰ هزار سرباز گرفتار در ساحل دانکرک را برای این سه بازیگر و عوامل تیم تولید فیلم روایت می‌کند. فیلمبرداری این صحنه از فیلم کاملا روی آب انجام شده است و نولان برای ساخت این صحنه از قایق‌های واقعی استفاده کرده بود. فیلمبرداری این صحنه از فیلم Dunkirk هفته‌ها طول کشیده است. همچنین برای فیلمبرداری صحنه‌های هوایی این فیلم نیز از جنگنده‌های واقعی اسپیت‌فایر استفاده شده بود. علاوه بر این، تصویر روی جلد شماره ماه ژوئن مجله توتال فیلم به فیلم Dunkirk اختصاص داده شده است که شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Dunkirk

در این تصویر، تام هاردی، کیلین مورفی و کنت برانا حضور دارند. فیلم Dunkirk اخیرا درجه سنی PG-13 را دریافت کرده است. داستان فیلم در مورد نبرد دانکرک در جنگ جهانی دوم است. این نبرد یکی از مشهور‌ترین حوادث جنگ‌ جهانی دوم است که در ماه مه ۱۹۴۰ در منطقه دانکرک فرانسه رخ داد. نولان پیش از این گفته بود که فیلم Dunkirk روایت داستانی پیچیده و غیر معمول‌تری نسبت به دیگر فیلم‌هایی که با موضوع جنگ جهانی دوم ساخته شده‌اند، خواهد داشت.

فیلم Dunkirk برای اکران در تاریخ ۲۱ جولای ۲۰۱۷ (۳۰ تیر ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. در این فیلم بازیگرانی چون تام هاردی، مارک رایلنس، هری استایلز، کنت برانا، کیلین مورفی، جیمز دارسی، فیون وایت‌هد، جک لودن و آنرین برنارد حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع GamesRadar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده