نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹

تریلر جدید فیلم Dunkirk بحث داغ رسانه های اجتماعی شده است

طبق آمار منتشر شده، تریلر جدید فیلم Dunkirk در طی هفته گذشته بیش از هر فیلم دیگری در رسانه‌های اجتماعی مورد بحث قرار گرفته است.

جمعه هفته گذشته، کمپانی برادران وارنر تریلر جدید فیلم مورد انتظار دانکرک (Dunkirk) را منتشر کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این تریلر به یکی از داغ‌ترین سوژ‌ه‌های رسانه‌های اجتماعی تبدیل شده است. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، در طی یک هفته گذشته تریلر جدید فیلم Dunkirk بیش از هر موضوع دیگری در رسانه‌های اجتماعی، به خصوص در وب‌سایت Social Media Buzz، مورد بحث قرار گرفته است. طبق آماری که کمپانی comScore منتشر کرده، طی روزهای اخیر ۵۲ هزار گفتگوی جدید در مورد این فیلم ثبت شده و در مورد این تریلر بحث شده است. در مجموع بیش از ۸۰۸ هزار بحث و گفتگوی جدید در مورد فیلم Dunkirk ثبت شده است که پس از فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) با ۱.۶۷ میلیون گفتگو و فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) با ۱.۶۱ میلیون گفتگو جدید ثبت‌شده، در رتبه سوم قرار می‌گیرد.

در رتبه دوم پر بحث‌ترین فیلم‌های یک هفته اخیر، فیلم Wonder Woman (زن شگفت‌انگیز) با ۲۸ هزار گفتگوی جدید قرار دارد که اخیرا تریلر پایانی آن منتشر شده است. فیلم Alien: Covenant (بیگانه: پیمان) با ۲۵ هزار گفتگو و فیلم The Dark Tower (برج تاریک) با ۲۴ گفتگوی جدید ثبت‌شده، در رتبه‌های سوم و چهارم قرار دارند. اخیرا کمپانی سونی پیکچرز اولین تریلر فیلم The Dark Tower را منتشر کرده است. همچنین فیلم Star Wars: The Last Jedi با ۲۲ هزار گفتگوی جدید در رتبه پنجم قرار دارد. هفته گذشته رایان جانسون، کارگردان این فیلم، ویدیویی از مراحل ضبط موسیقی متن آن با حضور جان ویلیامز، منتشر کرده بود.

Christopher Nolan in Dunkirk

کارگردانی فیلم Dunkirk بر عهده کریستوفر نولان، کارگردان فیلم‌های متفاوتی چون ممنتو (Memento)، پرستیژ (The Prestige سه گانه شوالیه تاریکی (The Dark Knight)، تلقین (Inception) و بین ستاره‌ای (Interstellar) بوده است. نولان پیش از این گفته بود که فیلم Dunkirk روایت داستانی پیچیده و غیر معمول‌تری نسبت به دیگر فیلم‌هایی که با موضوع جنگ جهانی دوم ساخته شده‌اند، خواهد داشت. فیلم Dunkirk اخیرا درجه سنی PG-13 را دریافت کرده است. داستان فیلم در مورد نبرد دانکرک در جنگ جهانی دوم است. این نبرد یکی از مشهور‌ترین حوادث جنگ‌ جهانی دوم است که در ماه مه ۱۹۴۰ در منطقه دانکرک فرانسه رخ داد.

فیلم Dunkirk برای اکران در تاریخ ۲۱ جولای ۲۰۱۷ (۳۰ تیر ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. در این فیلم بازیگرانی چون تام هاردی، مارک رایلنس، هری استایلز، کنت برانا، کیلین مورفی، جیمز دارسی، فیون وایت‌هد، جک لودن و آنرین برنارد حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده