نویسنده: آرش عیاری
// چهار شنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱

نیم‌نگاه زومجی: Injustice 2

امروز در نیم‌نگاه، رفاقت‌ها جای خود را به کامبوها و مشت و لگدها دادند! با نیم‌نگاه بازی Injustice 2 همراه زومجی باشید. 

Injustice 2 همان بازی مبارزه‌ای است که ما از دور هم جمع شدن آن همه شخصیت خوب و بد انتظار داشتیم، یک بازی مبارزه‌ای خوش‌ساخت که توانست از مزیت کاراکترهای متنوعی که دنیای سینمایی DC از آن بهره می‌برد، به بهترین نحو استفاده کند. اگر بررسی Injustice 2 را در زومجی مطالعه نکرده‌اید، حالا فرصت خوبی است اما در نهایت به جمع‌بندی پایانی نیلوفر ابراهیم پور در این بررسی می‌رسیم:

بازی Injustice 2 یکی از غنی‌ترین بازی‌های مبارزه‌ای چند سال اخیر را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد و آن‌قدر محتوا دارد که برای مدت طولانی بازیکن را پای خود بنشاند. قهرمان‌ها و ضدقهرمان‌ها با جزییات بسیار خوب، بخش داستانی عالی و حالت‌های مختلفی از جمله مولتی‌ورس، Injustice 2 را به اثری باارزش و قابل احترام تبدیل کرده‌اند. Injustice 2 نه تنها طرفداران بازی‌های فایتینگ را راضی می‌کند، نه تنها عاشقان دنیای دی‌سی را به سمت خود می‌کشاند، بلکه برای افرادی که برای اولین بار به سمت بازی‌های مبارزه‌ای می‌آیندگزینه‌ای عالی محسوب می‌شود.

حالا اما نوبت به ما و نیم‌نگاه بازی رسیده تا بدون هیچ تعارفی، رفاقت را با مشت و لگد‌ عوض کنیم؛ این شما و این هم نیم‌نگاه بازی Injustice 2:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده