نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۲

فیلم Justice League Dark کارگردان خود را از دست داد

طبق خبرهای منتشر شده، داگ لیمان پروژه ساخت فیلم Justice League Dark را ترک کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، داگ لیمان دیگر کارگردانی فیلم لیگ عدالت تاریک (Justice League Dark) را بر عهده ندارد. منابعی موثق و نزدیک به لیمان در هالیوود به وب‌سایت ورایتی گفته‌اند که او به دلیل حضور در پروژه‌های دیگر و مشغله کاری تصمیم به ترک این پروژه گرفته است. لیمان بیشتر برای کارگردانی فیلم‌هایی چون هویت بورن (The Bourne Identity) و لبه فردا (Edge of Tomorrow) شناخته شده است و در حال حاضر کارگردانی فیلم هرج و مرج (Chaos Walking) را بر عهده دارد. کارگردانی این فیلم یکی از دلایلی بوده که او تصمیم به ترک فیلم Justice League Dark گرفته است.

Doug Liman

همچنین این منابع به ورایتی گفته‌اند که کمپانی برادران وارنر به دنبال استخدام کارگردان جدید برای فیلم Justice League Dark است و در حال حاضر مذاکرات خود را با جانشین‌های احتمالی لیمان آغاز کرده است. کارگردان جدید این فیلم بزودی انتخاب و معرفی خواهد شد. در اوایل سال جاری میلادی، لیمان از برنامه‌های خود برای ساخت و کارگردانی فیلم Justice League Dark صحبت کرده بود. او گفت:

این واقعا شگفت انگیز است که ساخت این فیلم را بر عهده گرفته‌ام. آن‌ها به من گفته‌اند که من هر نسخه‌ای که از فیلم بخواهم را می‌توانم بسازم، اما تصمیم دارم فیلمی بی‌پرده و صریح بسازم. من قصد ندارم کاری را کنم که دیگران هم می‌توانند آن را انجام بدهند. من قطعا روی فیلمی که دوست ندارم، کار نخواهم کرد و آن را نخواهم ساخت. در پایان من قصد دارم که فیلمی شخصیت محور بسازم.

گروه لیگ عدالت تاریک شامل اعضای فراطبیعی دنیای دی سی از جمله جان کنستانتین، مادام زانادو، سوامپ تینگ و ددمن است. طبق گفته ورایتی، در ابتدا قرار بود گیلرمو دل تورو، کارگردانی فیلم‌هایی چون هزارتوی پن (Pan's Labyrinth) و دوگانه پسر جهنمی (Hellboy)، کارگردانی فیلم Justice League Dark بر عهده داشته باشد، اما او مدت کوتاهی بعد این پروژه را ترک کرد. در خبری دیگر از دنیای‌ دی‌سی، زک اسنایدر اعلام کرد که به علت خودکشی دخترش فیلم Justice League (لیگ عدالت) را ترک کرده است و در حال حاضر جاس ویدون، کارگردان دو قسمت اول فیلم انتقام جویان (Avengers) قرار است ساخت این فیلم را تکمیل کند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده