نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۷

انتشار تیزر جدید فیلم Dunkirk

کمپانی برادران وارنر تیزر جدیدی از فیلم مورد انتظار دانکرک (Dunkirk) منتشر کرده است. تریلر رسمی روز جمعه منتشر خواهد شد.

آذرماه سال گذشته، برادران وارنر اولین تریلر رسمی فیلم Dunkirk را منتشر کرد. حال، کمپانی برادران وارنر تیزر جدیدی از فیلم Dunkirk منتشر کرده است. این ویدیوی بسیار کوتاه، تصاویر چندانی ندارد و بیشتر اطلاعاتی از این نبرد بزرگ و تاریخی را به اشتراک می‌گذارد. با این حال، کمپانی برادران وارنر اعلام کرد که تریلر رسمی و جدید این فیلم روز جمعه و هم‌زمان با اکران فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 (نگهبانان کهکشان نسخه ۲) منتشر خواهد شد. شما در ادامه می‌توانید این ویدیوی کوتاه را تماشا کنید:

| |

داستان فیلم Dunkirk در مورد نبرد دانکرک در جنگ جهانی دوم است. این نبرد یکی از مشهور‌ترین حوادث جنگ‌ جهانی دوم است که در ماه مه ۱۹۴۰ در منطقه دانکرک فرانسه رخ داد. دانکرک در نهایت منجر به خروج نیرو‌های محاصره‌شده فرانسوی و متحدین از اروپا شد و علی‌رغم اینکه انگلیس شکست خود را در برابر آلمان رسما اعلام کرد، ولی ۳۳۰ هزار سرباز متحدین توانستند جان سالم به در ببرند. با این وجود به نظر می‌رسد فیلم Dunkirk تنها فیلم تابستانی نیست که قرار است تریلری از آن طی این هفته منتشر شود. گفته می‌شود در هفته جاری قرار است اولین تریلر فیلم The Dark Tower (برج تاریک) نیز منتشر شود؛ اما تاکنون تاریخی رسمی برای انتشار آن اعلام نشده است. برخی اعتقاد دارند این تریلر روز جمعه از راه خواهد رسید.

کارگردانی فیلم Dunkirk بر عهده کریستوفر نولان، کارگردان فیلم‌های متفاوتی چون ممنتو (Memento)، پرستیژ (The Prestige سه گانه شوالیه تاریکی (The Dark Knight)، تلقین (Inception) و بین ستاره‌ای (Interstellar) بوده است. نولان پیش از این گفته بود که فیلم Dunkirk روایت داستانی پیچیده و غیر معمول‌تری نسبت به دیگر فیلم‌هایی که با موضوع جنگ جهانی دوم ساخته شده‌اند، خواهد داشت. او توضیح داد که داستان این فیلم از دیدگاه سه سرباز مختلف بریتانیایی روایت خواهد شد. تمرکز فیلم روی خلبانی در آسمان با بازی تام هاردی، سربازی در ساحل با بازی هری استایلز و دو سرباز نیروی دریایی در دریا با بازی مارک رایلنس و کیلین مورفی، خواهد بود.

فیلم Dunkirk برای اکران در تاریخ ۲۱ جولای ۲۰۱۷ (۳۰ تیر ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. در این فیلم بازیگرانی چون تام هاردی، مارک رایلنس، هری استایلز، کنت برانا، کیلین مورفی، جیمز دارسی، فیون وایت‌هد، جک لودن و آنرین برنارد حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده