نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۲

نسخه سیاه و سفید فیلم Logan تنها یک شب روی پرده خواهد بود

جیمز منگولد تایید کرد که نسخه سیاه و سفید لوگان (Logan) تنها برای یک شب روی پرده خواهد بود.

ماه گذشته، جیمز منگولد، کارگردان فیلم Logan، تایید و اعلام کرد که نسخه سیاه و سفید این فیلم همراه با نسخه بلوری و خانگی آن منتشر خواهد شد. همچنین او اخیرا تایید کرده است که این نسخه از فیلم به‌صورت محدود در سینماهای آمریکا اکران خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، منگولد تایید کرده است که نسخه سیاه و سفید فیلم Logan تنها برای یک شب روی پرده خواهد بود. او در جواب یکی از طرفداران این فیلم در توییتر گفت که نسخه سیاه و سفید فیلم Logan تنها برای یک شب در سینماهای آمریکا نمایش داده خواهد شد و پس از آن همراه با نسخه خانگی منتشر می‌شود و در دسترس علاقه‌مندان خواهد بود.

نسخه سیاه و سفید فیلم Logan قرار است در تاریخ ۱۶ مه امسال (۲۶ اردیبهشت) تنها برای یک شب در سینماهای آمریکا اکران شود. منگولد در ادامه توضیح داد که برای ساخت نسخه سیاه و سفید این فیلم باید دوباره کاملا روی فیلم کار کند تا تصاویری با کیفیت بالا و شفاف را ایجاد و خلق کند. او گفت که باید تصویر به تصویر دوباره روی صحنه‌های فیلم کار کند و این نسخه از فیلم Logan تنها یک نسخه سیاه و سفید ساده نخواهد بود.

Logan

طبق اطلاعاتی که وب‌سایت باکس‌آفیس موجو منتشر کرده، فیلم Logan تا به امروز موفق شده است بیش از ۶۰۴ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. این فیلم در حال حاضر سومین قسمت پرفروش مجموعه مردان ایکس (X-Men) در سراسر جهان و چهارمین قسمت پرفروش این مجموعه در آمریکا است. به ترتیب سه فیلم ددپول (Deadpool)، مردان ایکس: روزهای گذشته آینده (X-Men: Days of Future Past) و مردان ایکس: آخرین ایستادگی (X-Men: The Last Stand)، پرفروش‌ترین فیلم‌های مجموعه X-Men در آمریکا هستند.

نسخه خانگی فیلم Logan دارای هر دو نسخه اصلی فیلم و نسخه سیاه و سفید با درجه سنی بزرگسال خواهد بود. طبق شایعات منتشر شده، نسخه خانگی این فیلم که شامل نسخه بلوری، DVD و 4K اولترا اچ‌دی می‌شود، احتمالا در تاریخ ۲۳ مه (۲ خرداد) امسال منتشر خواهد شد. با این وجود، تاکنون این تاریخ رسما تایید نشده است. هیو جکمن، پاتریک استوارت، دافنه کین، ریچارد ای گرانت، الیزابت رودریگز، بوید هالبروک، استیون مرچنت، اریک لا سال،دوریس مورگادو و الیز نئال از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Logan حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده