نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۰

انتشار اولین تریلر سریال Star Trek: Discovery

شبکه CBS سرانجام اولین تریلر سریال پیشتازان فضا: اکتشاف (Star Trek: Discovery) را منتشر کرد.

سرانجام شبکه CBS اولین تریلر سریال Star Trek: Discovery را که جدیدترین سریال مجموعه پیشتازان فضا (Star Trek) است، منتشر کرد. در این تریلر شاهد شخصیت‌های جدید، فضاپیمای جدید و موجودات فضایی جدیدی هستیم. همچنین به نظر می‌رسد که تمرکز فصل اول این سریال مبارزه با نژاد کلینگونز خواهد بود. این شبکه اعلام کرد که سریال Star Trek: Discovery در پاییز امسال منتشر خواهد شد؛ اما تاکنون تاریخ دقیقی برای انتشار آن اعلام نکرده است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

علاوه بر این، شبکه CBS اولین پوستر رسمی سریال Star Trek: Discovery را هم منتشر کرده است که شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

 Star Trek: Discovery Poster

جیمز فرین، آنتونی رپ، میشل یئو، داگ جونز و سنیکا مارتین-گرین، از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در سریال Star Trek: Discovery تایید شده است و در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند. در ابتدای تریلر کاپیتان فیلیپا گئورگیو با بازی یئو و افسر اول میشل برنهام با بازی گرین، را مشاهده کردیم که در یک سیاره بیابانی در حال قدم زدن بودند. فرین نیز نقش سارک، پدر آقای اسپاک، را در سریال Star Trek: Discovery بازی می‌کند.

سریال Star Trek: Discovery در ۱۳ قسمت تولید می‌شود و اولین قسمت آن در پاییز امسال از شبکه CBS پخش خواهد شد؛ اما تمام قسمت‌های این سریال در سرویس دیجیتالی All Access در دسترس خواهد بود و کاربران می‌توانند هر ۱۳ قسمت را تماشا کنند. اوایل ماه آبان سال گذشته، شبکه CBS تایید کرد که برایان فولر دیگر سازنده سریال Star Trek: Discovery نخواهد بود؛ اما در نقش تهیه‌کننده اجرایی همچنان حضور خواهد داشت. در بهمن سال گذشته پخش این سریال بار دیگر عقب افتاد. پیش از این قرار بود سریال Star Trek: Discovery از ماه ژانویه پخش شود؛ اما در شهریور سال گذشته، شبکه CBS پخش این سریال را تا ماه مه عقب انداختشبکه CBS در رابطه با تاخیر سریال Star Trek: Discovery گفت:

این یک پروژه جاه‌طلبانه است. ما اگر بهترین کیفیت را برای سریال می‌خواهیم، باید بیشترین انعطاف‌پذیری را در زمان پخش داشته باشیم. ما در ابتدای کار گفته‌ایم که بیشتر کارهای مهم این مجموعه را به سرعت انجام داده‌ایم. همچنین ما باید انعطاف‌پذیری کاملی برای ارائه آن روی شبکه استریم CBS All Access داشته باشیم. ما هنوز نمی‌دانیم که فصل کامل آن قرار است روی این سرویس قرار بگیرد یا تنها قسمت آغازین سریال قرار است از آن پخش شود.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده