نویسنده: کیان کاظمی
// چهار شنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۲

بازی Halo 6 در گیمزکام امسال هم حضور نخواهد داشت

بازی Halo 6 نه تنها در نمایشگاه E3 امسال حضور ندارد، بلکه عدم حضور آن در نمایشگاه گیمزکام امسال نیز تایید شد.

پس از عرضه بازی Halo 5: Guardians در پاییز ۲۰۱۵، بسیاری از بازیکنان کنجکاو بودند که چه زمانی نسخه بعدی مجموعه عرضه خواهد شد. با توجه به اینکه پروژه اسکورپیو قرار است اواخر امسال عرضه شود، بسیاری از طرفداران گمان می‌کردند که بازی Halo 6 نیز هم‌زمان با ایکس‌باکس جدید عرضه خواهد شد. پس از آنکه اخیرا در اخبار بازی تایید شد که این اتفاق رخ نخواهد داد و همچنین خبری از این بازی اکشن اول شخص در نمایشگاه E3 2017 نخواهد بود، امروز تایید شد که این بازی به گیمزکام 2017 هم نخواهد رسید.

برایان جرارد، مدیر انجمن استودیو 343 Industries، چند روز پیش در پاسخ به سوال یکی از طرفداران در Reddit با حساب کاربری که Sk7ch343 نام دارد، گفت اشاره کوتاهی که مورد سری Halo در E3 شده بود، ارتباطی با نسخه اصلی جدید مجموعه ندارد و همچنین شایعات پیرامون رونمایی از Halo 3 Anniversary را هم تکذیب کرد.

امروز شخصی در یک انجمن جداگانه در Halo subreddit که به پست اولیه جرارد لینک شده بود پرسید: «امسال خبری از بتا هم نیست؟ شاید رونمایی در گیمزکام احتمال موارد دیگر در E3 را افزایش دهد؟» جرارد در پاسخ به این سوال گفت: «قطعا خیر.»

با توجه به اینکه جرارد اعلام کرد بازی Halo 6 در E3 و گیمزکام حضور ندارد، تقریبا می‌توانیم مطمئن باشیم که در سال ۲۰۱۷ خبری از استودیو 343 Industries در مورد بازی Halo 6 منتشر نخواهد شد. حضور بسیار محدود مایکروسافت در ژاپن هم احتمال رونمایی بازی در نمایشگاه توکیو گیم شو را نزدیک به صفر کرده است. بنابراین تنها احتمال موجود برگزاری مراسم جداگانه برای این بازی و انتشار اطلاعات بیشتر از پروژه اسکورپیو پس از E3 خواهد بود. در نتیجه در بهترین حالت سال ۲۰۱۸ اولین اخبار از بازی Halo 6 به گوشمان خواهد رسید.

حال که فعلا خبری از بازی Halo 6 نخواد بود، احتمالا 343 Industries بقیه سال را روی پشتیبانی از بازی Halo Wars 2 سپری خواهد کرد، بنابراین می‌توان امیدوار بود که محتوای جدیدی از این بازی در نمایشگاه E3 رونمایی شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده