نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۵

ریمستر بازی Halo 3 ساخته نخواهد شد

استودیو ۳۴۳ اینداستریز اخیرا اعلام کرده که برنامه‌ای برای ساخت نسخه ریمستر بازی Halo 3 ندارد.

پیش از این نسخه‌های سالگرد بازی‌های Halo و Halo 2 منتشر شده‌اند و برخی از طرفداران سری هیلو انتظار داشتند که استودیو ۳۴۳ اینداستریز، به مناسبت ۱۰ سالگی بازی Halo 3 در سال ۲۰۱۷، نسخه سالگرد و ریمستر این بازی را نیز منتشر کند. با این حال چنین اتفاقی رخ نخواهد داد؛ برایان جررد، مدیر انجمن‌های استودیو ۳۴۳ اینداستریز، در پاسخ به تعدادی از طرفداران بازی در سایت ردیت رسما اعلام کرد که آن‌ها برنامه‌ای برای ساخت و عرضه نسخه ریمستر بازی Halo 3 ندارند.

این مدیر استودیو سازنده بازی‌های هیلو چند روز پیش هم اعلام کرده بود که بازی Halo 6 قرار نیست در E3 2017 نمایشی داشته باشد. البته استودیو ۳۴۳ اینداستریز یک نمایش کوچک در این نمایشگاه خواهد داشت که هنوز مشخص نیست مربوط به کدام بازی است.

نسخه‌های سالگرد دو قسمت اول Halo، شامل گرافیک ریمستر شده و بخش آنلاین بودند و حتی گیمر‌ها می‌توانستند بین گرافیک اصلی و ریمستر سوییچ کنند. با این حال به نظر می‌رسد که حداقل در آینده نزدیک شاهد چنین نسخه‌ای برای Halo 3 نخواهیم بود. در صورتی که قصد تجربه این بازی محصول سال ۲۰۰۷ را دارید، سرور‌های بازی روی ایکس‌باکس 360 کماکان فعال هستند و علاوه بر آن به لطف مجموعه Halo: The Master Chief Collection بازی روی ایکس‌باکس وان نیز قابل تجربه است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده