نویسنده: رضا علمی
// سه شنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۲

تریلر رسمی سریال The Gifted برایان سینگر منتشر شد

تریلر رسمی سریال The Gifted، محصول مشترک دو کمپانی فاکس قرن بیستم و مارول، منتشر شد.

فاکس به دنبال تیزر کوتاهی که هفته‌ی گذشته از این سریال پخش کرده بود، امروز تریلر رسمی آن را منتشر کرد. این سریال از مجموعه‌ X-Men (مردان ایکس) که ساخت آن برای یک فصل تأیید شده است، پاییز امسال و از طریق شبکه‌ی فاکس پخش خواهد شد. کارگردانی قسمت آزمایشی سریال The Gifted بر عهده‌ی برایان سینگر خواهد بود که پیش از این سابقه‌ی کارگردانی چهار قسمت از مجموعه‌ فیلم‌های X-Men را در کارنامه‌ی خود داشته است.  

از بازیگرانی که در سریال The Gifted ایفای نقش خواهند کرد می‌توان استیون مویر، امی اکر، پرسی هینس وایت، شان تیل، بلر ردفورد، جیمی چانگ در نقش میوتنت بلینک و ناتالی آلین لید در نقش میوتنت پولاریس را نام برد.

سریال The Gifted که توسط بخش تلویزیون کمپانی‌های فاکس قرن بیستم و مارول ساخته شده است، به داستان پدر و مادری معمولی خواهد پرداخت که متوجه می‌شوند فرزندان‌‌شان دارای قدرت‌های میوتنت‌ها هستند و همین امر باعث علاقمند شدن دولت به موضوع شده و آن‌ها مجبور می‌شوند از دست دسیسه‌های اشخاص دولتی فرار کنند؛ پس از آن به شبکه‌ی زیرزمینی از میوتنت‌ها می‌پیوندند و برای زنده ماندن باید با دشمنان خود بجنگند.  

کار نوشتن فیلم‌نامه را مت نیکس بر عهده داشته است که سریال‌های Burn Notice (مهره سوخته) All-points Bulletin (تمام نیروها به گوش) را در کارنامه‌ی خود می‌بیند. کارگردانی سریال را نیز برایان سینگر بر عهده خواهد داشت که وی را با مجموعه‌ی X-Men و فیلم The Usual Suspects (مظنونین همیشگی) به یاد می‌آورند. تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال هم مت نیکس، برایان سینگر، لورن شولر دونر (تهیه‌کننده‌ی سه فیلم X-Men: Apocalypse ،X-Men: Days of Future Past ،The Wolverine)، سایمون کینگ‌برگ (X-Men: Apocalypse ،X-Men: Days of Future Past)، جف لوب (Marvel’s Daredevil ،Marvel’s Jessica Jones) و جیم کُری (Marvel’s Daredevil ،Marvel’s Jessica Jones)، خواهند بود.     

تریلر این سریال را با هم می‌بینیم:


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده