نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۹

انتشار اولین تیزر سریال The Gifted

مارول و فاکس قرن بیستم اول تیزر سریال جدید مشترک خود به نام استعداد (The Gifted) را منتشر کردند.

پس از سریال Legion (لژیون)، سریال The Gifted دومین سریالی است که براساس مجموعه مردان ایکس (X-Men) در دست ساخت است. حال کمپانی مارول و فاکس قرن بیستم اولین تیزر این سریال را منتشر کرده‌اند. تریلر کامل این ویدیو دوشنبه هفته آینده منتشر خواهد شد. در اولین تیزر این سریال که زمانش ۲۲ ثانیه است، با برخی از شخصیت‌های نوجوان و جوان سریال The Gifted به همراه والدین آن‌ها، آشنا می‌شویم. همچنین شخصیت پولاریس نیز در این ویدیو حضور دارد. برایان سینگر، کارگردان چهار قسمت از مجموعه فیلم‌های X-Men، کارگردانی قسمت آزمایشی (پایلوت) سریال The Gifted را بر عهده داشته است. شما در ادامه می‌توانید این تیزر کوتاه را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

ناتالی آلین لیند ایفاگر نقش پولاریس و جیمی چانگ ایفاگر نقش میوتنی به نام بلینک در سریال The Gifted خواهند بود و به نظر می‌رسد تمرکز این سریال روی این دو شخصیت است. استیون مویر، امی اکر، پرسی هینس وایت، شان تیل، بلر ردفورد، دیگر بازیگرانی هستند که در سریال The Gifted حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. آلین لیند بیشتر برای بازی در نقش سیلور کلاد در سریال گاتهام (Gotham) شناخته شده است. او حضور کوتاهی را نیز در فصل سوم سریال آی‌زامبی (iZombie) داشته است.

سریال The Gifted داستان پدر و مادر یک میوتنت را روایت خواهد کرد. آن‌ها پس از اینکه متوجه می‌شوند تحت تعقیب دولت هستند و دولت در نظر دارد کودک آن‌ها را دستگیر و به جای نامشخصی تبعید کند، به یک گروه مقاومت زیر زمینی که از میتونت‌ها تشکیل شده، ملحق می‌شوند. کار ساخت و تولید این سریال بر عهده مت نیکس خواهد بود که کار نوشتن فیلمنامه قسمت آزمایشی را نیز بر عهده داشته است. او همچنین به همراه سینگر، به عنوان تهیه کننده اجرایی نیز در سریال The Gifted حضور خواهند داشت.

فصل اول سریال The Gifted قرار است طی سال ۲۰۱۷ یا ۲۰۱۸ از شبکه فاکس منتشر شود. هنوز تعداد قسمت‌های فصل اول این سریال تایید و اعلام نشده است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده