نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲

بازی Halo 6 در E3 2017 نمایشی نخواهد داشت

استودیو ۳۴۳ اینداستریز رسما اعلام کرد که طرفداران منتظر معرفی Halo 6 در E3 2017 نباشند.

یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های انحصاری مایکروسافت سری هیلو است که طرفداران بسیار زیادی دارد. پس از انتشار نسخه پنجم این مجموعه، طرفداران بی‌صبرانه منتظر رونمایی مایکروسافت از بازی Halo 6 هستند. با این حال و با توجه به اخبار بازی جدید، به نظر می‌رسد که این انتظار قرار نیست در نمایشگاه E3 2017 به پایان برسد.

اخیرا یک سری از طرفداران بازی بحثی در سایت ردیت داشتند که برایان جررد، مدیر انجمن‌های استودیو ۳۴۳ اینداستریز، در پاسخ به کامنت یکی از کاربران در این پست، اعلام کرد که این استودیو قرار است نمایش کوچکی در E3 2017 داشته باشد ولی محوریت این نمایش Halo 6 نخواهد بود. البته این موضوع خبر جدیدی هم نیست؛ چرا که مایکروسافت پیش از این اعلام کرده بود که قصد ندارد بازی Halo 6 را در سال ۲۰۱۷ عرضه کند.

به هر حال حتی بدون رونمایی از هیلو 6، کنفرانس مایکروسافت در E3 2017 جذابیت‌های خاص خودش را خواهد داشت. چرا که این شرکت قرار است از کنسول پروژه اسکورپیو در این کنفرانس رونمایی کند و احتمالا شاهد اعلام قیمت و دیگر اطلاعات این محصول خواهیم بود. از طرفی دیگر انتظار می‌رود مایکروسافت بیش‌تر روی بازی‌هایی تمرکز کند که در همین سال جاری میلادی در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

اما در مورد «نمایش کوچکی» که مدیر ۳۴۳ اینداستریز به آن اشاره کرد، ممکن است شاهد رونمایی از محتویات جدیدی برای بازی Halo Wars 2 باشیم.

نظرات خود را در مورد معرفی نشدن هیلو 6 و همچنین نمایشی که ۳۴۳ اینداستریز به آن اشاره کرده، با زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده