نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱

بازی Star Wars Battlefront 2 سه برابر محتوای بیشتری از قسمت قبل دارد

در جریان گزارش مالی جدید الکترونیک آرتز، اعلام شد که Star Wars Battlefront 2 سه برابر بزرگ‌تر از نسخه قبلی است.

بازی شوتر چندنفره Star Wars Battlefront با اینکه در هنگام عرضه، بازی خوش‌ساخت و باکیفیتی بود، اما گیمر‌ها همواره از استودیو دایس، سازنده بازی، به دلیل نبود محتوای کافی در این اثر ناراضی بودند. درست است که دایس در ادامه با انتشار بسته‌های الحاقی مختلف، بازی را بیش از پیش گسترش داد؛ ولی به نظر می‌رسد که این استودیو قصد دارد در نسخه دوم این مجموعه، از همان ابتدا یک بازی با محتویات غنی را در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد.

طبق جدیدترین اخبار بازی و در جریان جلسه ارائه گزارش مالی الکترونیک آرتز، اندرو ویلسون، رییس این شرکت، اعلام کرد که بازی Star Wars Battlefront 2 در هنگام عرضه، سه برابر محتوای بیش‌تری در مقایسه با نسخه قبلی‌اش در زمان انتشار خواهد داشت. وی همچنین اعلام کرد که سازندگان و ناشر بازی، بازخورد‌های طرفداران نسبت به کمبود محتوا در نسخه قبلی را دریافت کرده‌اند و به همین دلیل هم قصد دارند در این نسخه علاوه بر اضافه کردن یک بخش داستانی (که توسط استودیو موتیو ساخته می‌شود)، محتویات بیش‌تری را نیز در بازی قرار دهند.

همچنین بلیک یورگنسن، مدیر مالی EA، اعلام کرد که آن‌ها امیدوارند بازی Star Wars Battlefront 2 از حیث تجاری هم عملکرد بهتری داشته باشد. الکترونیک آرتز ۱۴ میلیون نسخه از قسمت اول این بازی عرضه کرده که امیدوار است این رقم در مورد نسخه دوم، بیش‌تر باشد. یورگنسن همچنین اعلام کرد که Star Wars Battlefront 2 علاوه بر طرفداران قسمت قبلی و علاقه‌مندان مجموعه جنگ ستارگان، طرفداران سری بازی‌های Battlefield را نیز جذب خواهد کرد.

در پایان، اندرو ویلسون توضیحاتی در مورد برنامه‌های این شرکت برای سال مالی ۲۰۱۹ ارائه کرد که شامل خبر‌های خوبی برای طرفداران مجموعه استار وارز نیز می‌شود. در ادامه می‌توانید این توضیحات را بخوانید:

ما سعی خواهیم کرد کماکان در طول سال مالی ۲۰۱۹ و حتی پس از آن، فعالیت‌هایمان را برای خلق تجربه‌های جدید ادامه دهیم. در این بازه زمانی، تجربیات جدیدی برای طرفداران سری بتلفیلد ارائه خواهیم کرد. از طرفی دیگر، در این مقطع شاهد عرضه بازی اکشن-ماجراجویی Star Wars استودیو ویسرال گیمز خواهیم بود. همچنین طرفداران می‌توانند انتظار یک بازی Star Wars دیگر از طرف استودیو ریسپاون را داشته باشند و در کنار این‌ها ما روی IP‌های جدیدی نیز کار خواهیم کرد که شامل بازی جدید استودیو بایوور و استودیو موتیو می‌شود.

ویلسون در حالی به تجربه جدیدی مخصوص طرفداران سری بتلفیلد اشاره کرده که مشخص نیست آیا منظور وی نسخه تازه‌ای از این سری است یا اینکه منظور پشتیبانی از Battlefield 1 است. در بخش دیگری از گزارش مالی این شرکت، اعلام شده بود که تعداد کاربران بتلفیلد 1 از مرز ۱۹ میلیون نفر عبور کرده است. همچنین هنوز مشخص نیست که منظور ویلسون از بازی جدید استودیو موتیو چیست. با این حال، اخیرا کیم سوییفت، طراح بازی‌های Portal و Left 4 Dead، به این استودیو پیوسته است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده