// دوشنبه, ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۸

شاید هفته‌ جاری اخبار بیشتری از پروژه اسکورپیو منتشر شود

شایعاتی پیرامون احتمال انتشار اخبار جدیدی از پروژه اسکورپیو در رسانه‌های مختلف و صفحه‌های اجتماعی منتشر شده است.

با برنامه‌ریزی برای عرضه‌ی پروژه اسکورپیو در تعطیلات ۲۰۱۷، هنوز هم سوا‌ل‌های بی‌پاسخ بسیاری در رابطه با این کنسول مطرح است. اکنون، شایعه‌ای مبنی بر احتمال اشتراک‌گذاری اخبار جدیدی پیرامون کنسول در هفته‌ی جاری منتشر شده است. اولین توئیت از Jez Corden،‌ نویسنده‌ ویندوز سنترال و Shinobi گویای احتمال رونمایی از جزئیات بیشتر در رابطه با کنسول در هفته‌ی جاری بود، در حالی که با استناد به دیجیتال فاندری، The Inner Cricle از احتمال این رونمایی در روز پنجشنبه ۶ آوریل (۱۷ فروردین) خبر می‌دهد.

Jez Corden در یک توییت نوشت:

این درسته که پروژه اسکورپیو به زودی نمایش داده می‌شود.

بعد از آنکه برخی کاربران احتمال دروغ آوریل را به این توییت دادند. Jez Corden در توییتی دیگر نوشت:

به هر حال دروغ آوریل نیست. حتی نمی‌دانم [این رونمایی] در کدام روز هفته است.

The Inner Circle بعد از توییتی پیرامون پایان حدس و گمان‌ها در روز پنجشنبه پیرامون اسکورپیو، در واکنش به کاربری در رابطه با تایید روز پنجشنبه، از اعلام این خبر با استناد به یوروگیمر و دیجیتال فاندری خبر داد.

از سوی دیگر فیل اسپنسر در واکنش به یک توئیت در رابطه با پروژه اسکورپیو هرچند مشخصا خبر فوق را تایید نکرده است اما گفته است که از نحوه‌ی پشتیبانی توسعه‌دهندگان first-party و third-party خوشحال است. او همچنین در آخر توئیت، در کنار عذرخواهی بابت انتظار، از انتشار اخبار جدید آن هم در آینده نزدیک خبر می‌دهد. با انتشار جزئیات بیشتر از پروژه اسکورپیو زومجی به سرعت آنها را با شما به اشتراک می‌گذارد.

پروژه اسکورپیو (Project Scorpio)‌ بدون شک در ماه ژوئن بخشی از کنفرانس خبری مایکروسافت در E3 2017 خواهد بود. هرچند این نخستین بار نیست که ما از رونمایی این کسنول پیش از E3 می‌شنویم. ممکن است مایکروسافت قصد نشان دادن برخی از جزئیات کلیدی اسکورپیو را قبل از رویداد E3 داشته باشد تا کنفرانس مطبوعاتی این کمپانی در E3 همانطور که اسپنسر قصد انجامش را دارد تمرکز بیشتری برروی بازی‌ها داشته باشد.

پروژه اسکورپیو در کنار پشتیبانی از تمام بازی‌های ایکس‌باکس وان، از لوازم جانبی این کنسول نظیر کنترلرها نیز پشتیبانی می‌کند. طبق ادعای مایکروسافت کنسول جدید دارای ۶ ترافلاپس راندمان، پردازنده‌ی هشت هسته‌ای و ۳۲۰ گیگابایت پهنای باند حافظه است که این کنسول را به قدرتمندترین کنسول تولید شده تبدیل می‌کند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده