نویسنده: رضا علمی
// دوشنبه, ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۸

اولین تصویر رسمی Hot Rod در فیلم Transformers: The Last Knight منتشر شد

سایت اینترتینمت ویکلی (Entertainment Weekly) اولین تصویر از شخصیت هات راد (Hot Rod) را در فیلم Transformers: The Last Knight منتشر کرد.

به لطف سایت اینترتینمنت ویکلی اولین تصویر از شخصیتِ محبوبِ طرفداران، یعنی هات راد (Hot Rod)، در فیلم تبدیل‌شوندگان: آخرین شوالیه (Transformers: The Last Knight) ساخته‌ی مایکل بِی، به نمایش درآمد. تصویر را در انتهای مطلب خواهیم دید.

هرچند از ماه آگوست می‌دانستیم که لایو اکشن شخصیت هات راد در فیلم تبدیل‌شوندگان: آخرین شوالیه، کار خود را شروع کرده است، ولی تریلرهای ابتدایی منتشر شده از فیلم برای قرار دادن توجه بیش‌تر به شخصیت اپتیموس پرایم (Optimus Prime) و خیانت وی، این موضوع را مخفی کرده بودند.

سایت اینترتینمت ویکلی با پوشش گسترده‌ی خبری فیلم‌های سینمایی فصل تابستان، این بار اولین تصویر از لایو اکشن هات راد را به نمایش گذاشت که شامل جزئیاتی از گذشته‌ی این شخصیت می‌شود و نیز دلایل توجه کم‌تر به آن را در چهار فیلم قبلی این مجموعه تا حدی توضیح می‌دهد.

طبق گفته‌ی سایت اینترتینمت ویکلی، هات راد هم‌پیمان اخترشناسی به نام سِر ادموند بارتون است که بازیگر برنده‌ی جایزه‌ی اُسکار، آنتونی هاپکینز، نقش آن را ایفا می‌کند؛ وی زیر نظر دستور مستقیم  سِر ادموند بارتون به عنوان محافظ ویویان ومبلی با بازی لارا هادوک خدمت می‌کند و جهت ایجاد زندگی بهتر برای دختر سِر ادموند بارتون، به ماشین سیتروئن دی‌اس ۱۹۶۳ (Citroën DS) تغییر شکل داده است.

لارا هادوک در این مورد چنین توضیح می‌دهد:

این یک ماشین زهوار در رفته است، ولی ویویان چون بسیار آن را دوست دارد نمی‌تواند دورش بیندازد. در واقع این ماشین به این دلیل در پارکینگ وی قرار داده شده است تا وی حواسش به ویویان باشد و اطلاعات دریافتی همچون اینکه چه کاری می‌کند و زندگی وی چگونه است را به شخصیت آنتونی هاپکینز انتقال دهد. خب بله، می‌توان گفت در صحنه‌ای خنده‌آور و در عین حال دراماتیک توسط هات راد غافلگیر می‌شود.

با گذشت فیلم شخصیت هات راد تبدیل به لامبورگینی سنتناریو ال‌پی می‌شود.

هنوز شخص خاصی برای صداپیشگی این شخصیت در نظر گرفته نشده است، ولی تهیه‌کنندگان گفته‌اند به دنبال ستاره‌ای جهانی برای ایفای این نقش هستند؛ طبق این گفته بازیگر برنده‌ی گلدن گلوب، جاد نلسون، که صداپیشه‌ی هات راد و رادیموس پرایم (Rodimus Prime) در فیلم ۱۹۸۶ بود، بعید است شانسی برای ایفای دوباره این نقش داشته باشد.

در تصویر زیر اولین ملاقات هادوک با دوست تغییر شکل داده‌ی خود را می‌بینید:

Hot-Rod

فیلم تبدیل‌شوندگان: آخرین شوالیه، برای اکران در تاریخ ۲۳ ژوئن ۲۰۱۷ (۲ تیر ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. مارک والبرگ، آنتونی هاپکینز، جاش دوهامل، تایریس گیبسون، جرود کارمیچر، استنلی توچی، لارا هادوک، لیام گریگان، میچ پیلگی، سانتیاگو کاباررا، جان تورتورو، جان گودمن و ایزابلا مونر از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. نوشتن فیلم‌نامه این فیلم بر عهده آرت مارکوم، مت هالووی و کن نولان بوده است. 

 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده