نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۱

فیلم فرعی Fast and Furious در دست ساخت است

کمپانی یونیورسال در نظر دارد فیلمی فرعی براساس مجموعه سریع و خشمگین (Fast and Furious) با حضور دواین جانسون و جیسون استاتهام، تولید و منتشر کند.

اکران جهانی فیلم سرنوشت خشمگین (The Fate of the Furious) مدتی است که آغاز شده است. حال در جدیدترین ، کمپانی یونیورسال در نظر دارد فیلمی فرعی براساس این فیلم با تمرکز روی دواین جانسون و جیسون استاتهام تولید و منتشر کند. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، جانسون برای بازی در نقش لوک هبس و استاتهام برای بازی در نقش دکارد شاو در این فیلم فرعی باز خواهند گشت. علاوه بر این، کریس مورگان که کار نوشتن فیلمنامه تمامی فیلم‌های مجموعه Fast and Furious را بر عهده داشته است، کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را نیز بر عهده دارد.

جانسون اولین بار در فیلم سریع ۵ (Fast Five) در مجموعه Fast and Furious حضور پیدا کرد. او در این فیلم نقش ماموری به نام لوک هبس را بر بازی کرد که وظیفه داشت دومنیک تورتو با بازی وین دیزل را پیش از پیوستن به گروهش دستگیر کند. استاتهام نیز اولین بار حضور کوتاهی در پایان فیلم سریع و خشمگین ۶ (Fast and Furious 6) داشت. او در فیلم خشمگین ۷ (Furious 7) به عنوان شخصیت شرور و منفی اصلی حضور پیدا کرد. او در این فیلم نقش دکارد شاو را بر عهده داشت. در فیلم The Fate of the Furious هبس و شاو مجبور به همکاری با آقای هیچکس با بازی کرت راسل، می‌شوند تا از زندان فرار کنند و با همکاری یکدیگر دلیل خیانت تورتو را متوجه شوند.

The Fate of the Furious

وین دیزل اخیرا فاش کرده است که یک صحنه پس از پایان فیلم The Fate of the Furious وجود داشته که در نسخه نهایی فیلم حذف شده است. در این صحنه کوتاه، جانسون و استاتهام حضور دارند که اشاره‌ای به فیلم فرعی مجموعه Fast and Furious با حضور این دو شخصیت دارد. گفته می‌شود به دلیل اختلافات و درگیری جانسون و دیزل در زمان فیلمبرداری این فیلم و نفوذ گسترده دیزل در فیلم، این صحنه حذف شده است، اما پس از نمایش فیلم و استقبال تماشاگران از همکاری تیمی جانسون با استاتهام در فیلم The Fate of the Furious، استودیو به ساخت فیلم فرعی این دو شخصیت چراغ سبز نشان داده است.

با وجود اختلافات دیزل و جانسون در زمان فیلمبرداری فیلم The Fate of the Furious، این دو برای قسمت بعدی مجموعه سریع و خشمگین نیز باز خواهند گشت. علاوه بر این، کمپانی یونیورسال تایید کرده است که قسمت دهم این مجموعه، آخرین قسمت آن خواهد بود. اگرچه ممکن است ساخت فیلم‌های فرعی این مجموعه در سال‌های آینده ادامه داشته باشد.  فیلم سریع و خشمگین ۹ (Fast and Furious 9) در تاریخ ۱۹ آوریل ۲۰۱۹ (۳۰ فروردین ۱۳۹۸) و فیلم سریع و خشمگین ۱۰ (Fast and Furious 10) در تاریخ ۲ آوریل ۲۰۲۱ (۱۳ فروردین ۱۴۰۰) اکران خواهند شد.

فیلم The Fate of the Furious در آغاز اکران جهانی خود توانست به یک رکورد تاریخی دست پیدا کند. این فیلم موفق شده است در نخستین هفته اکران خود ۵۳۲.۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند و به این رکورد تاریخی دست پیدا کند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده