نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۱

جدول فروش هفتگی انگلستان: Ghost Recon Wildlands به صدر جدول بازگشت

در هفته منتهی به ۲۶ فروردین بازی Ghost Recon Wildlands در صدر جدول فروش هفتگی انگلیس قرار گرفت.

بنا به گزارش وب‌سایت چارت ترک که وظیفه انتشار آمار فروش بازی‌ها را در انگلستان بر عهده دارد، این هفته بازی Ghost Recon Wildlands، جدید‌ترین ساخته یوبی‌سافت، توانست در صدر جدول فروش هفتگی انگلستان قرار بگیرد. نکته جالب در مورد جدول این هفته این است که بازی Persona 5، صدر‌نشین هفته گذشته، سقوط عجیبی داشته و نامش حتی در بین ۴۰ بازی پرفروش هفته نیز دیده نمی‌شود!

در جایگاه دوم جدول فروش این هفته بازی Lego Worlds قرار دارد که هفته پیش رتبه سوم را داشت و در رتبه سوم این هفته نیز بازی Grand Theft Auto V دیده می‌شود که به نظر می‌رسد فعلا قصد ندارد بی‌خیال رتبه‌های بالای جدول شود و این هفته نیز یک پله صعود داشته است. اما در هفته منتهی به ۲۶ فروردین، بیش‌ترین صعود را بازی Overwatch، اولین شوتر اول‌شخص کمپانی بلیزارد داشته است؛ این بازی هفته گذشته به لطف فروش‌های ویژه توانست دوباره وارد ۱۰ بازی پرفروش هفته شده و در جایگاه دهم قرار بگیرد و این هفته نیز با ۶ پله صعود در رتبه چهارم دیده می‌شود.

بازی فیفا ۱۷ نیز این هفته با صعودی یک پله‌ای به رتبه پنجم رسیده است و در جایگاه ششم نیز تنها تازه‌وارد جدول این هفته یعنی Yooka Laylee دیده می‌شود که در هفته اول انتشارش به این رتبه دست پیدا کرده است. بازی Call of Duty: Infinite Warfare که این هفته‌ها شرایط نسبتا خوبی را از حیث فروش در انگلستان پشت سر می‌گذارد، این بار نیز دو پله در جدول صعود داشته و از رتبه نهم به هفتم رسیده است. بازی Rocket League نیز با صعودی سه پله‌ای در جایگاه هشتم دیده می‌شود. در رتبه‌های نهم و دهم جدول نیز دو بازی The Legend of Zelda: The Breath of the Wild و Lego City Undercover دیده می‌شوند که هر دو در مقایسه با هفته گذشته، دو پله سقوط داشته‌اند.

در ادامه می‌توانید جدول ۱۰ بازی پرفروش انگلستان را در هفته منتهی به ۱۵ آوریل (۲۶ فروردین) مشاهده کنید:

رتبه فعلیرتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱۲

Ghost Recon Wildlands

-
۲۳

Lego Worlds

-
۳۴

Grand Theft Auto V

-
۴۱۰

Overwatch

صعود ۶ پله‌ای
۵۶

FIFA 17

-
۶-

Yooka Laylee

هفته اول انتشار
۷۹

Call of Duty: Infinite Warfare

-
۸۱۱

Rocket League

ورود دوباره به ۱۰ بازی پرفروش
۹۷

The Legend of Zelda: The Breath of the Wild

-

۱۰۸

Lego City Undercover

-

نگاهی به بازی‌های تازه منتشر شده این هفته:

yooka-laylee

Yooka-Laylee

Yooka-Laylee یک بازی پلتفرمر سه‌بعدی ساخته استودیو پلی‌تونیک گیمز است که چندی پیش برای پی‌سی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر شد. این بازی به عنوان دنباله معنوی بازی خاطره‌انگیز Banjo-Kazooie معرفی شده بود و در آن شاهد جهان رنگارنگ و زیبایی هستیم. گیمر در بازی کنترل دو شخصیت یوکا و لیلی را برعهده دارد که هریک توانایی‌های خاص خود را دارند و شما باید با استفاده از این توانایی‌ها مراحل را پشت سر بگذارید.
بازی Yooka-Laylee با اینکه یکی از بازی‌های موردانتظار امسال بود، نتوانست عملکرد عالی‌ای داشته باشد و نمره‌های متوسطی دریافت کرد که می‌توانید چکیده آن‌ها را در زومجی بخوانید.


منبع Ukie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده