نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۱

گیلرمو دل تورو ایده‌ هایی برای ساخت یک فیلم جنگ ستارگان دارد

گیلرمو دل تورو تایید کرد که دارای ایده‌هایی برای ساخت یک فیلم براساس مجموعه جنگ ستارگان (Star Wars) است.

در مصاحبه با وب‌سایت کولیدر، گیلرمو دل تورو تایید کرد که او علاقه‌مند است که کارگردانی یک فیلم براساس مجموعه تحسین شده و علمی‌تخیلی جنگ ستارگان را بر عهده داشته باشد. دل تورو اضافه کرد که او دارای اید‌ه‌هایی برای ساخت یک فیلم از این دنیا و مجموعه محبوب است. دل تورو در جواب دیگر سوال‌ها تایید کرد که او حتی با کاتلین کندی، رئیس لوکاس فیلم و جان نول، مدیر اجرایی ILM، نیز دیدار داشته و در مورد ایده‌های خود با آن‌ها صحبت کرده است. با این حال،‌ دل تورو جزئیات بیشتری در مورد ایده‌های خود و ماهیت صحبت‌های خود با کارفرمایان مجموعه جنگ ستارگان به اشتراک نگذاشته است. دل تورو در مورد دنیای جنگ ستارگان گفت:

شخصیت‌های بسیار بزرگی در این مجموعه وجود دارند و من با کاتلین کندی و جان نول در مورد ایده‌های خودم صحبت کردم و در مورد آن توضیح دادم. من می‌خواهم که این کار را انجام بدهم و علاقه بسیار زیادی نیز به انیمیشن دارم.

این برای اولین بار نیست که دل تورو در مورد مجموعه جنگ ستارگان صحبت می‌کند. در سال ۲۰۱۵، او به وب‌سایت یاهو گفت که وی دارای یک ایده برای ساخت یک فیلم اریجین براساس شخصیت جابا هات (Jabba the Hutt) است که شباهت‌های بسیار زیادی نیز به مجموعه پدر خوانده (Godfather) دارد. او در آن زمان شفاف‌سازی کرد که او در حال حاضر بر روی این پروژه کار نمی‌کند و این تنها یک ایده است. با این حال، ساخت یک فیلم از مجموعه جنگ ستارگان توسط دل تورو می‌تواند بسیار هیجان انگیز باشد.

Jabba the Hutt Star Wars

دل تورو بیشتر برای کارگردانی فیلم‌هایی چون هزارتوی پن (Pan's Labyrinth) و دوگانه پسر جهنمی (Hellboy) شناخته شده است. او همچنین کارگردانی فیلم Pacific Rim (حاشیه اقیانوس آرام) و قله‌ای به رنگ خون (Crimson Peak) را نیز بر عهده داشته است. دل تورو همچنین در ابتدا قرار بود کارگردانی سه گانه فیلم هابیت (The Hobbit) را بر عهده داشته باشد، اما او در نهایت از کارگردانی این پروژه انصراف داد و پیتر جکسون سکان کارگردانی این فیلم را بر عهده گرفت. دل تورو به عنوان یک طرفدار بزرگ انیمیشن، اکنون در حال کار بر روی انیمیشن سریالی شکارچیان ترول (Trollhunters) است که نت فلیکس اخیرا این انیمیشن را برای فصل دوم تمدید کرده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده