نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۳۰

اولین تریلر Star Wars Battlefront II فاش شد

اولین تریلر بازی Star Wars Battlefront II که قرار بود چند روز دیگر پخش شود، فاش شد و روی اینترنت قرار گرفت.

چندی پیش بود که الکترونیک آرتز، به صورت رسمی قسمت بعدی بازی استار وارز را معرفی کرد و اعلام کرد که این بازی Star Wars Battlefront II نام دارد. قرار بود که اولین تریلر این بازی مورد انتظار، در جریان روز جشن جنگ ستارگان که این هفته در اورلاندو برگزار می‌شود، پخش شود اما ساعاتی پیش و در جدیدترین اخبار بازی، این تریلر از طریق وب‌سایت نئوگف فاش شد.

یک سرباز زن روی این ویدیو در حال صحبت کردن است و وجود بخش داستانی را در این بازی تایید می‌کند. همچنین در این تریلر کوتاه ۳۰ ثانیه‌ای، ما شاهد جنگ‌های چند نفره معروف این مجموعه نیز هستیم. همانطور نیز که پیش از این شایعه شده بود، استار وارز بتلفرانت ۲، فقط محدود به یک بازی زمانی از دنیای استار وارز نیست و تمام بازه‌های زمانی در آن وجود دارند. دارت ماول، یودا، ری و کایلو رن از جمله شخصیت‌هایی هستند که در این تریلر می‌توان آنها را دید. علاوه بر این، با توجه به تریلر فاش شده، متوجه می‌شویم کسانی که بازی را پیش‌خرید کنند، به Star Wars: The Last Jedi Heroes دسترسی پیدا می‌کنند. به نظر می‌رسد Star Wars: The Last Jedi Heroes محتوایی باشد که به فیلم جدید این مجموعه که زمستان اکران خواهد شد، ربط دارد. 

تقریبا مدت یک سال است که الکترونیک آرتز در حال ارائه اطلاعات مختلف و کمی در رابطه با بازی Star Wars Battlefront II است و در تمام اطلاعات ارائه شده، EA گفته که انتقادات مربوط به نسخه اول بازی را شنیده است و قول داده که قسمت دوم بازی، یک بازی با عمق بیشتر باشد که دارای یک بخش داستانی نیز است.

این تریلر فاش شده، عرضه بازی را برای کنسول پلی‌استیشن 4 تایید می‌کند و می‌توانیم تقریبا مطمئن باشیم که نسخه‌های ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی بازی نیز در کنار نسخه پلی‌استیشن 4 عرضه شوند اما همانطور که در انتهای تریلر هم مشاهده می‌کنیم، پیغامی با مضمون «نیرو با پلی‌استیشن 4 قوی‌تر است» روی صفحه نقش می‌بندد که می‌تواند بیانگر این باشد که به دلیل قرارداد سونی با دیزنی، محتوای اضافه‌ای برای دارندگان پلی‌استیشن 4 عرضه شود. با اینکه هنوز تاریخ عرضه بازی مشخص نیست، اما شواهد حاکی از این است که بازی در کنار فیلم Star Wars: The Last Jedi و زمستان امسال عرضه شود. 

الکترونیک آرتز در ابتدا برنامه داشت که این تریلر را در جریان پنلی در روز ۱۵ آوریل (۲۶ فروردین) در مراسم جشن استار وارز پخش کند. نظر شما در رابطه با اولین تریلر بازی Star Wars Battlefront II چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده