نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

جیسون موموآ ستاره فیلم Just Cause خواهد بود

کمپانی اسکوئر انیکس از اضافه شدن جیسون موموآ به جمع بازیگران فیلم جاست کاز (Just Cause) خبر داد.

اسکوئر انیکس اعلام کرد که جیسون موموآ، بازیگر سریال Game Of Thrones (بازی تاج و تخت) و فیلم Aquaman (آکوامن)، به جمع بازیگران فیلم Just Cause اضافه شده است. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، او قرار است ایفاگر نقش ریکو رودریگز در این فیلم باشد. با این حال، اطلاعات بیشتری از داستان و اتفاقات این فیلم منتشر نشده است. علاوه بر این، اسکوئر اعلام کرد که برد پیتون، کارگردان سان آندریاس (San Andreas)، کارگردانی فیلم Just Cause را بر عهده خواهد داشت. پیتون پیش از این با موموآ در سریال Frontier محصول شبکه نت فلیکس، همکاری داشته است. پیتون همچنین کارگردانی فیلم Rampage را نیز بر عهده دارد که براساس یک بازی ویدیویی قدیمی در دست ساخت است.

Jason Momoa

کار نوشتن فیلمنامه فیلم Just Cause نیز بر عهده جان کالی، نویسنده فیلم استاد و فرمانده: آخر دنیا (Master and Commander: The Far Side of the World)، است. در سال ۲۰۱۵، آدریان آسکاری، تهیه کننده فیلم Just Cause اعلام کرد که ساخت این فیلم بزودی آغاز خواهد شد و برای ساخت آن از بازی Just Cause 3 الهام گرفته شده است. او گفت:

بازی Just Cause 3 داستان بسیار جالبی دارد. ریکو رودریگز بار دیگر به جزیره مدیسی، جایی که در آن به دنیا آمده و شاهد به قتل رسیدن خانواده‌اش بوده بازمی‌گردد. هدف ریکو برای بازگشت به خانه‌ی قدیمی خود، از بین بردن رژیم ظالمی که در این جزیره حکومت می‌کند خواهد بود و به نظر من، این داستان و شخصی که قرار است با به وجود آوردن آشوب دشمنان را از داخل نابود کند، بسیار جالب است. اگر از قسمت صحنه‌های اکشن به فیلم Just Cause نگاه کنیم، این بخش مانند فیلم Fast & Furious نفس‌گیر است. هر دو مجموعه بسیار فوق العاده هستند.

با این حال، تاکنون تاریخی برای اکران فیلم Just Cause اعلام نشده است.  با وجود تایید حضور موموآ، اسکوئر انیکس حضور هیچ بازی دیگری را در این فیلم تایید و اعلام نکرده است. فیلم Tomb Raider (توم ریدر)، دیگر فیلمی است که براساس مجموعه بازی‌های اسکوئر انیکس در دست ساخت است. آلیشیا ویکاندر ایفاگر نقش لارا کرافت در این فیلم خواهد بود. فیلمبرداری فیلم Tomb Raider از اوایل ماه بهمن آغاز شده و قرار است در تاریخ ۱۶ مارس ۲۰۱۸ (۲۵ اسفند ۱۳۹۶) اکران شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده