نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

فیلم Just Cause در دست تولید قرار دارد

در حالی که این روزها ساخت فیلم از روی بازی‌های محبوب ,ویدیویی به امری عادی میان ناشران تبدیل شده، استودیو اَوَلانچ هم برای پیوستن به این جوخه، شب گذشته در خبری تایید کرد فیلم Just Cause با الهام‌گیری از بازی این مجموعه در دست تولید قرار دارد. با زومجی همراه باشید.

برای ساخت فیلم این مجموعه، به صورت مستقیم از بازی Just Cause 3 و رخدادهای آن الهام گرفته شده است.

آدریان آسکاری، تهیه‌کننده فیلم Just Cause در رابطه با این فیلم می‌گوید:

بازی Just Cause 3 داستان فوق‌العاده جالبی دارد. ریکو باری دیگر به جزیره مِدیسی، جایی که در آن به دنیا آمده و شاهد به قتل رسیدن خانواده‌اش بوده بازمی‌گردد. هدف ریکو برای بازگشت به خانه‌ی قدیمی خود، از بین بردن رژیم ظالمی که در این جزیره حکومت می‌کند خواهد بود.

به نظر من، این داستان و شخصی که قرار است با به وجود آوردن آشوب دشمنان را از داخل نابود کند، بسیار جالب است. اگر از قسمت صحنه‌های اکشن به Just Cause نگاه کنیم، این بخش مانند فیلم Fast & Furious نفس‌گیر است. در این فیلم و بازی Just Cause، ماشین‌ و صحنه‌های نفس‌گیر تعقیب و گریز وجود دارد. اما تفاوت Just Cause این است که با این ماشین‌ها، می‌توان از بالایِ آسمان‌خراشی با ارتفاع بسیار بلند به سمت پایین پرش کرد.

در دو قسمت اول این بازی، تنها هدف بازیکنان از انجام این کارها و دیوانه‌بازی‌ها، جذاب‌بودن آن‌ها بود. اما در بازی Just Cause، علاوه بر اکشن دیوانه‌وار، داستان بسیار خوبی هم انتظار بازیکنان را می‌کشد. ریکو با از بین بردن دشمنان و به وجود آوردن آشوب، باید از خود این سوال را بپرسد که آیا این کارها تنها برای عدالت انجام می‌دهد یا هدف دیگری هم از انجام آن‌ها دارد. با این سوالات، سیستم اعتقادات این شخصیت به صورت کلی تغییر پیدا خواهد کرد.

Just Cause 3

 

زمانی که از تهیه‌کننده این فیلم پرسیده شد تیم آن‌ها چه زمانی کار فیلمبرداری را آغاز خواهد کرد، وی در پاسخ گفت:

به زمان آغاز فیلمبرداری کم کم نزدیک می‌شویم. هرچه فیلم بزرگ‌تر باشد، تولید آن هم مشکل‌تر می‌شود. با در اختیار گرفتن بودجه‌ای قابل‌قبول، می‌توان یک فیلم را موفق کرد.

طی هفته‌های گذشته، جدیدترین فیلم از دنیای بازی‌های رایانه‌ای با نام Hitman: Agent 47 اکران شد. اگرچه نمراتِ این فیلم نوید یک فاجعه را دادند، اما با بودجه‌ای بالغ بر ۳۵ میلیون دلار، سازندگان سودی بالغ بر ۶۴ میلیون دلار به دست آوردند.

آسکاری در انتهای صحبت‌های خود گفت احتمالا در آینده شاهد تلفیق بازی‌های اسکوئر انیکس در یک فیلم بزرگ خواهیم بود. وی از ایده تولید یک فیلم با تلفیق سه دنیای Hitman, Deus Ex و Just Cause بسیار استقبال کرده است.

نظر شما در این رابطه چیست؟ به نظر شما فیلم Just Cause هم مانند اکثر محصولاتی که از روی بازی‌های رایانه‌ای تولید می‌شوند شکست خواهد خورد یا بر خلاف انتظار، می‌توان انتظار موفقیت آن را داشت؟

پیش از اکران فیلم این مجموعه، بازیکنان می‌توانند بازی Just Cause 3 که توسط استودیو  اَوَلانچ در دست تولید است را در تاریخ ۱۰ آذر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی‌ خریداری کنند.. نسخه کالکتور این بازی هم که شامل قلاب ریکو، شخصیت اصلی بازی خواهد بود،با قیمت ۱۰۹ دلار به فروش خواهد رسید.

منبع:IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده