نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۹

مارگو رابی ستاره فیلم فرعی رابین هود خواهد بود

طبق خبرهای منتشر شده، مارگو رابی به جمع بازیگران فیلم ماریان (Marian) اضافه شده است.

از اوایل این ماه، فیلمبرداری و تولید فیلم Robin Hood: Origins (رابین هود: خاستگاه) در شهر دوبروونیک کشور کرواسی آغاز شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما،‌ فیلم دیگری براساس مجموعه رابین هود (Robin Hood) در دست ساخت است. طبق خبرهای منتشر شده، تمرکز فیلم جدید این مجموعه بر روی دوشیزه ماریان است و مارگو رابی، بازیگر نقش هارلی کوئین در فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار)، ایفاگر نقش این شخصیت خواهد بود. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، رابی علاوه بر بازی، به عنوان تهیه کننده نیز در این فیلم حضور خواهد داشت.

نام این فیلم Marian است و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده پیت بری خواهد بود. با این حال، هنوز کارگردانی برای این فیلم انتخاب نشده است. کمپانی سونی پیکچرز نیز مسئولیت انتشار این فیلم را بر عهده خواهد داشت. طبق خلاصه داستانی که سونی منتشر کرده است:

در این فیلم، ماریان شاهد کشته شدن رابین هود، عشق زندگی خود، بوده است. رابین هود که رهبری مردم را بر عهده داشته، در طی یک توطئه برای تسخیر بریتانیا کشته شده است. حال ماریان قدرت را به دست گرفته و مردم را برای این جنگ بزرگ رهبری خواهد کرد. او نه تنها سرنوشت سرزمین خود را تعیین خواهد کرد، بلکه مانند مردی که دوست داشت، به شخصیتی محبوب و قهرمان در بین مردم تبدیل خواهد شد.

کار تولید و ساخت این فیلم بر عهده کمپانی LuckyChap Entertainment که متعلق به رابی است، خواهد بود. علاوه بر این، این کمپانی در حال کار بر روی فیلم Gotham City Sirens (افسونگران شهر گاتهام) نیز است. رابی در این فیلم در نقش هارلی کوئین حضور خواهد داشت. کارگردانی این فیلم بر عهده دیوید آیر است. تاکنون فیلم‌های زیادی براساس داستان رابین هود ساخته و منتشر شده‌اند، اما این برای اولین بار است که فیلمی با تمرکز بر روی شخصیت دوشیزه ماریان ساخته خواهد شد.

ایو هیوسان ایفاگر نقش دوشیزه ماریان در فیلم Robin Hood: Origins خواهد بود. این فیلم به کارگردانی اتو باتهرست، در تاریخ ۲۳ مارس ۲۰۱۸ (۳ فروردین ۱۳۹۷) به روی پرده خواهد رفت. تارون اگرتون در نقش رابین هود، جیمی فاکس در نقش جان کوچولو و جیمی درنان در نقش ویل اسکارلت، دیگر بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در این فیلم تایید شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده