نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۸

نینتندو سوییچ در هفته اول تقریبا ۳۱۴ هزار واحد در ژاپن فروش داشته است

به استناد گزارشی که منتشر شده، نینتندو سوییچ در روز‌های اولیه عرضه تقریبا ۳۱۴ هزار دستگاه در ژاپن فروش داشته است.

کنسول مورد انتظار نینتندو سوییچ چند روز پیش رسما عرضه شد و حال در جدیدترین اخبار بازی، یوجی ناکامورا، خبرنگار سایت بلومبرگ، اعلام کرده که به استناد آمار دریافتی از مجله معتبر فامیتسو، نینتندو سوییچ در اولین هفته عرضه در ژاپنی فروشی معادل ۳۱۳ هزار و ۷۰۰ دستگاه داشته است. با این میزان فروش، سوییچ کمی ضعیف‌تر از کنسول‌های نینتندو Wii (با ۳۷۱ هزار و ۹۰۰ دستگاه فروش) و پلی‌استیشن 4 (با ۳۲۲ هزار و ۱۰۰ دستگاه فروش) در هفته اول عرضه فروخته است و از طرفی هم عملکرد بهتری در مقایسه با کنسول Wii U (با ۳۰۸ هزار و ۶۰۰ دستگاه فروش) داشته است.

فروش این کنسول در ژاپن در حالی ۳۱۳ هزار و ۷۰۰ دستگاه گزارش شد که در دیگر اخبار مرتبط، فروش کنسول نینتندو سوییچ در انگلستان طی ۴۸ ساعت ۸۰ هزار دستگاه اعلام شد و فروشگاه گیم‌استاپ نیز اعلام کرد که این کنسول یکی از بهترین عرضه‌ها را در بین کنسول‌های بازی سال‌های اخیر داشته است.

به هر حال سوییچ شروع نسبتا خوبی در ژاپن داشته است؛ با این حال تنها عاملی که می‌توانید فروش این کنسول در ژاپن را با همین قدرت ادامه بدهد، عرضه بازی‌هایی مطابق سلیقه مردم این کشور است. چرا که پلی‌استیشن 4 با وجود شروع خوب در ژاپن، خیلی زود دچار افت شد و دلیل آن هم نبود بازی‌های ژاپنی خوب برای این کنسول بود. حال باید منتظر ماند و دید که آیا سوییچ موفق خواهد شد در این کشور محبوب باقی بماند یا خیر.

شما می‌توانید بررسی نینتندو سوییچ و همچنین جعبه‌گشایی این کنسول را در زومجی تماشا کنید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده