نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲

علاقه پاتریک استوارت به حضور در فیلم Deadpool

پاتریک استوارت از علاقه خود به بازگشت در فیلم ددپول (Deadpool) خبر داد.

فیلم Logan (لوگان) سرانجام شب جمعه به روی پرده رفت. این فیلم آخرین حضور هیو جکمن در نقش لوگان / ولورین در مجموعه مردان ایکس (X-Men) خواهد بود. هفته گذشته، پاتریک استوارت تایید کرد که این فیلم، آخرین حضور او در این مجموعه نیز خواهد بود. استوارت طی ۱۷ سال عهده دار نقش پروفسور چارلز اگزاویر در مجموعه X-Men بوده و در فیلم‌های متعددی از این مجموعه به ایفای نقش پرداخته است. استوارت پیش از حضور در فیلم Logan، از سال ۲۰۰۰ در ۶ فیلم مجموعه X-Men حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است. بر خلاف ولورین که بازیگر او تا به امروز تغییر نکرده است، جیمز مک‌آووی در سه فیلم مردان ایکس: کلاس اول (X-Men: First Class)، مردان ایکس: روزهای گذشته آینده (X-Men: Days of Future Past) و مردان ایکس: آپوکالیپس (X-Men: Apocalypse نقش جوانی و میانسالی پروفسور اگزاویر را بر عهده داشته است. 

حال در جدیدترین اخبار سینما،‌ استوارت از امکان حضور شخصیت پروفسور اگزاویر در فیلم Deadpool خبر داده است. در جریان مصاحبه ویدیویی با شبکه MTV، استوارت اعتراف کرد که می‌تواند برای حضور در فیلمی مانند ددپول، متقاعد شود تا دوباره نقش پروفسور اگزاویر را بازی کند. استوارت اضافه کرد که دوست دارد با رایان رینولدز در یک فیلم از مجموعه Deadpool، کار و در آن بازی کند. زمانی که از استوارت پرسیده شد که ممکن است فیلم Logan آخرین حضور او در این مجموعه X-Men نباشد. استوارت در پاسخ گفت:

من دوست دارم که بگویم بله، اما فقط فیلم Deadpool باعث می‌شود که در مورد این موضوع فکر کنم و خب شاید یک توجیه مناسب برای احیای مجدد چارلز اگزاویر وجود داشته باشد.

Deadpool

اوایل ماه اسفند، جیمز منگولد، کاگردان فیلم Logan، اعلام کرد که می‌خواهد فیلمی مستقل از شخصیت لورا کینی / X-23 با بازی دافنه کین، بسازدفیلمبرداری و تولید فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲) احتمالا از اواخر بهار ۲۰۱۷ آغاز خواهد شد. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم مانند قسمت اول بر عهده پاول ورنیک و رت ریس خواهد بود. اواخر ماه آبان، دیوید لیچ به عنوان کارگردان جدید فیلم Deadpool 2 انتخاب و معرفی شد. او در این فیلم جانشین تیم میلر شد که به علت اختلاف نظر و عقیده با رایان رینولدز و کمپانی فاکس قرن بیستم از پروژه Deadpool 2 خارج شده بود

هنوز تاریخی برای اکران فیلم Deadpool 2 در نظر گرفته و اعلام نشده است هرچند پیش بینی می‌شود که این فیلم در سال ۲۰۱۸ اکران شود. اوایل ماه آذر، کمپانی فاکس قرن بیستم از اضافه شدن دو فیلم جدید و بدون عنوان مارول به تقویم اکران‌ فیلم‌های آینده خود خبر دادبا این حال، این کمپانی نام این دو فیلم را تاکنون فاش نکرده است. دو فیلم جدید مارول کمپانی فاکس به ترتیب در تاریخ‌های ۲ مارس ۲۰۱۸ (۱۱ اسفند ۱۳۹۶) و ۲۹ ژوئن ۲۰۱۸ (۸ تیر ۱۳۹۷) به روی پرده خواهند رفت. پیش بینی می‌شود یکی از این دو تاریخ، متعلق به فیلم Deadpool 2 باشد.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده