// شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲

ساخت بازی جدید Avatar تاثیری بر پشتیبانی از The Division ندارد

مدتی پیش ساخت نسخه جدیدی از بازی Avatar توسط استودیو یوبیسافت مسیو تایید شد. حال یوبیسافت اشاره کرده که این موضوع تاثیری بر روند پشتیبانی از The Division ندارد.

مدتی پیش کمپانی یوبیسافت تایید کرد که بازی Avatar توسط استودیو یوبیسافت مسیو با همکاری استودیو فیلم‌سازی جیمز کامرون یعنی لایت‌استورم اینترتینمنت و کمپانی فاکس اینتراکتیو در دست توسعه است. پس از مدتی برای برخی سوالی پیش آمد که آیا این موضوع بر روی روند پشتیبانی از بازی The Division تاثیر می‌گذارد یا خیر؟ حال یوبیسافت به این سوال پاسخ داده است. طبق اعلام این کمپانی بازی آواتار توسط یک تیم جداگانه در حال توسعه است و این مورد به هیچ وجه تاثیری بر روند پشتیبانی از بازی The Division ندارد.   

این شرکت در بیانیه خود گفته است:

روند توسعه بازی Avatar در استودیو مسیو توسط یک تیم اختصاصی و پراستعداد در حال طی شدن است و این موضوع به هیچ وجه تاثیری بر روند پشتیبانی از بازی The Division ندارد. تیم دیگر نیز بر روی این اثر برای پی ریزی برنامه‌های ما برای حمایت هر چه بهتر و ارائه بروزرسانی‌های مرتب کار می‌کند.  

یوبیسافت در ادامه اشاره کرد:

ما شدیدا خوشحال هستیم که مسیو توانست کار خود را با The Division به ثمره برساند. از جهتی ما از جامعه هواداران این اثر نیز متشکریم و به زودی در خصوص مواردی جدید که برای این اثر در راه است صحبت خواهیم کرد. 

یوبیسافت مسیو (Ubisoft Massive) استودیویی واقع در کشور سوئد است که در حال حاضر بیش از ۴۰۰ نفر در آن مشغول به کار هستند. اخیرا نیز بعد از اعلام ساخت بازی Avatar لیست بلندپایه‌ای از نیازمندی‌ها نیز در وبسایت این استودیو قرار گرفت که نشان دهنده اهمیت بالای این پروژه برای کمپانی یوبیسافت است.

آخرین گسترش دهنده بازی The Division با نام Last Stand در تاریخ ۱۰ اسفند برای ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن 4 منتشر شد. در همان روز نیز بروزرسانی بزرگی نیز برای این اثر عرضه شد که شامل نقاط بیشتر Dark Zone و بالانس هر چه بیشتر موارد گوناگون می‌شد. Last Stand آخرین گسترش دهنده بازی The Division است که تاکنون معرفی شده است ولی با توجه به بیانیه یوبیسافت باید انتظار موارد گوناگونی برای این اثر در آینده داشت.

در جدیدترین اخبار بازی، یوبیسافت با انتشار یک اطلاعیه، ویژگی‌هایی که قرار است در بروزرسانی بزرگ ۱.۶ برای بازی The Division منتشر شود را توضیح داد. از جهتی شرکت یوبیسافت استیون گیگان را به عنوان نویسنده و کارگردان فیلم دیویژن (The Division) معرفی کرد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده