// جمعه, ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۹

بازی Total War: Warhammer 2 رسما معرفی شد

پس از حدود ده ماه از انتشار بازی Total War: Warhammer، نسخه‌ی دوم این بازی رسما توسط استودیو کریتیو اسمبلی معرفی شد.

پس از گذشت ده ماه از انتشار بازی Total War: Warhammer و همانطور که پیش‌تر در زومجی خبر معرفی احتمالی نسخه‌ی جدید سری توتال‌وار را مشاهده کردید، بالاخره نسخه‌ی دوم این سه‌گانه‌ی عظیم رسما توسط استودیو Creative Assembly معرفی شد. بازی Total War: Warhammer II در New World که از قاره‌ی کهن (مکانی که نسخه‌ی اول بازی در آن جریان داشت) بسیار دور است جریان دارد و شامل چهار نژاد است که تاکنون نژادهای High Elves، Dark Elves و Lizardmen رسما معرفی شده‌اند. نقشه‌ی اصلی بازی به چهار قاره‌ی Ulthuan ،Naggaroth ،The Southlands و Lustria تقسیم می‌شود.

بازی Total War: Warhammr II

علاوه بر این‌که استودیو کریتیو اسمبلی و کمپانی سگا قول داده‌اند که این بازی نیز سبک و سیاق همیشگی سری توتال‌وار را خواهد داشت، وعده‌ی سبک جدیدی از کمپین نیز به طرفداران این سری داده شده است. یکی از ویژگی‌هایی که گیم‌پلی کمپین بازی را تحت تاثیر قرار می‌دهد، وجود یک گردباد بسیار بزرگ در وسط قاره‌ی Ulthuan است که هر یک از چهار نژاد بسته به ماموریت خود، باید آن را حفظ یا نابود کنند. این امر می‌تواند بازی را مخصوصا در اواخر آن بسیار مهیج کند. استودیوی سازنده همچنین از کمپین بزرگی می‌گوید که می‌تواند صدها ساعت گیم‌پلی ناب را برای شما به ارمغان آورد. تریلر زیبای معرفی این بازی را می‌توانید در زیر تماشا کنید:

در دیگر اخبار بازی، همانطور که کریتیو اسمبلی در هنگام معرفی نسخه‌ی اول نیز وعده داده بود، دارندگان هر دو نسخه‌ی این بازی می‌توانند علاوه بر بازی کردن آنها بصورت جداگانه و بدون نیاز به یکدیگر، پس از انتشار اولین بروزرسانی، هر دو بازی را با یکدیگر ادغام کرده و یک نقشه‌ی واحد که شامل تمامی مناطق نسخه‌ی اول و دوم می‌شود داشته باشند. با این کار شما می‌توانید تمامی نژادهای هر دو نسخه را در یک نقشه و یک کمپین واحد داشته باشید که بزرگی آن می‌تواند هر بازیکنی را مجذوب خود کند. در حال حاضر تاریخ انتشار دقیقی برای بازی Total War: Warhammer 2 اعلام نشده و تنها گفته شده که در سال ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد. این سری قرار است دارای نسخه‌ی سومی نیز باشد تا در نهایت به سه‌گانه‌ای که توسط استودیوی سازنده وعده داده شده بود بدل شود. 

نظر شما در مورد این بازی چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده