// جمعه, ۴ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

احتمال معرفی بازی جدید مجموعه Total War در هفته آینده

بر اساس روزشمار سایت Total War ظاهرا هفته آینده بازی جدیدی از این مجموعه معرفی خواهد شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، در سایت Total War، یک روزشمار قرار داده شده است که بر اساس آن ظاهرا هشت روز دیگر باید منتظر خبر جدیدی از این مجموعه باشیم. طبق گفته‌ها و شایعاتی که در گذشته وجود داشت، احتمال عرضه بازی جدیدی از این مجموعه وجود دارد.

نکته جالب این روزشمار، طراحی پس زمینه آن است که نشان دهنده درخت‌های فراوان و در دور دست ساختمانی با ظاهری هرم شکل مشاهده می‌کنیم که همه این موارد می‌تواند به بازی بعدی این مجموعه اشاره داشته باشد. با این حال باید تا تاریخ ۱۱ فروردین (۳۱ مارس) منتظر اخبار بیشتر بمانیم. حال در این میان یک سوال مهم پیش می‌آید و آن هم این است که در صورت رونمایی از بازی جدی، آیا شاهد دنباله‌ای از بازی Total War: Warhammer خواهیم بود یا اینکه یک دنباله تاریخی در دست ساخت است؟

در گذشته استودیو کریتیو اسمبلی، سازنده مجموعه Total War، اعلام کرده بود که دنباله‌ای تاریخی از این مجموعه مراحل ساخت را پشت سر می‌گذارد ولی از سمت دیگر شایعاتی وجود دارد از اینکه تیم سازنده قصد دارد Total War: Warhammer را به یک سه گانه تبدیل کند.

در آخر نظر شما کاربران چیست؟ آیا منتظر دنباله‌ای از بازی Total War: Warhammer هستید یا ترجیح می‌دهید دنباله‌ای تاریخی را از این مجموعه مشاهده کنید؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده