// جمعه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۲

Doctor Fate به عنوان شخصیت جدید بازی Injustice 2 معرفی شد

استودیو ندررلم جدید‌ترین شخصیت بازی مورد‌ انتظار Injustice 2 به نام Doctor Fate را معرفی کرد.

بر‌طبق جدید‌ترین اخبار بازی، سازنده بازی Injustice 2 یعنی استودیو NetherRealm از جدید‌ترین شخصیت این بازی به نام Doctor Fate رو‌نمایی کرد. با استناد به گفته اد بون، رئیس استودیو ندررلم، این شخصیت را که به اندازه بتمن و سوپر‌من در بین علاقه‌مندان به کتاب‌های کمیک و اقتباس‌های آن‌ها شناخته شده نبوده و برای اولین بار در شماره پنجاه و پنجم More Fun Comics در سال ۱۹۴۰ معرفی شد، می‌توان یکی از «شخصیت‌های گمنام» جدیدی که به بازی Injustice 2 اضافه می‌شوند، محسوب کرد. تریلر معرفی شخصیت Doctor Fate را در زیر مشاهده می‌کنید:

| |

جان ادواردز، طراح بازی Injustice 2 پیش از این وعده داده بود که این بازی «بزرگ‌ترین فهرست شخصیت‌های قابل بازی تاریخ استودیو ندررلم را در اختیار خواهد داشت» و اضافه شدن شخصیت Doctor Fate در راستای تحقق این هدف است. جان اد‌وارد در رابطه با شخصیت Doctor Fate و ویژگی‌های متفاوت او نسبت به دیگر شخصیت‌های بازی Injustice 2 چنین گفته است:

ما علاقه‌مندیم که شخصیت‌های متنوع خصوصا در نوع حرکت‌ها و حملات داشته باشیم که نتیجه آن حضور بیش از یک نوع شخصیت در بازی است. خواسته ما این نیست که تمامی شخصیت‌ها شبیه به بتمن و سوپر‌من باشند. به همین دلیل تلاش کردیم که شخصیت‌هایی با قدرت‌ها و توانایی‌های منحصر‌به‌فرد و ویژگی‌هایی که دیگر شخصیت‌ها آن‌ها را در اختیار ندارند، پیدا کنیم. پس از آن که فهرست شخصیت‌ها را بررسی کردیم، متوجه شدیم که «ما شخصیتی که غالب حرکاتش مبتنی بر جادو باشد، در اختیار نداریم». Doctor Fate که بدون شک قدر‌تمند‌ترین جادو‌گر جهان DC بوده، بهترین گزینه برای این مورد است.

با این حال که تاثیر شخصیت Doctor Fate بر روی داستان بازی Injustice 2 همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، جان ادواردز در رویداد پیش‌نمایش این بازی که اخیرا برگزار شده در رابطه با سبک مبارزه Doctor Fate گفته است:

او یکی از پیچیده‌ترین ابر‌قهرمانان بازی Injustice 2 از نظر شخصیتی و مکانیک‌های گیم‌پلی است. او دارای هیچ‌گونه حمله فیزیکی مستقیم نبوده که به همین دلیل بر‌خلاف شخصیت‌های Batman و Black Canary مناسب نبرد‌های نزدیک نیست. در اغلب لحظات سبک مبارزه او مناسب نبرد‌های از راه دور است. Doctor Fate در کنترل فضا و دور نگه داشتن رقیب از خودش بسیار قدر‌تمند است. علاوه بر این او می‌تواند از تله‌ها استفاده کند و از مکان‌های مختلف آن را ظاهر کند که سلامتی او را باز‌گردانده یا به رقیب صدمه می‌زند. Doctor Fate با استفاده از این روش‌ها کنترل فضا را در دست می‌گیرد.

در ادامه جان ادواردز به توضیح در رابطه با خلاقانه‌ترین توانایی شخصیت Doctor Fate می‌پردازد که به شرح زیر است:

او توانایی خیلی جالب و خاصی دارد که با استفاده از آن می‌تواند آیتم‌های قابل استفاده در محل‌های نبرد را برای مدت کوتاهی قفل کرده و امکان استفاده از آن‌ها را از رقیبان سلب کند. به این دلیل که آیتم‌های مذکور بخش جدایی نا‌پذیر گیم‌پلی هستند، توانایی ممانعت از استفاده از آن توسط رقیبان به عنوان راه فرار یا در راستای وارد کردن صدمه شدید، بسیار کار‌آمد خواهد بود. این توانایی باعث می‌شود که Doctor Fate کنترل سرعت نبرد را در دست داشته باشد. به احتمال زیاد توانایی مذکور یکی از جالب‌ترین توانایی‌های بازی خواهد بود.

در زیر تصاویری از شیوه مبارزه Doctor Fate را مشاهده می‌کنید:

Doctor Fate Injustice 2

بازی مبارزه ای Injustice 2 در تاریخ ۱۶ می ۲۰۱۷ (۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶) بر روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. همچنین این بازی دارای یک نسخه موبایل و مجموعه کمیک خواهد بود که رخداد‌های بین بازی اول مجموعه Injustice و بازی Injustice 2 را پوشش خواهد داد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده