نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۴ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹

انتشار پوستر جدید فیلم Alien: Covenant

کمپانی فاکس قرن بیستم اخیرا پوستر ترسناک و بسیار زیبایی از فیلم بیگانه: پیمان (Alien: Covenant) منتشر کرده است.

فیلم Alien: Covenant حدود یک ماه دیگر به روی پرده‌های سینما خواهد رفت. حال کمپانی فاکس قرن بیستم پوستر جدیدی از این فیلم منتشر کرده است که فضای زیبا و بسیار ترسناکی دارد. این پوستر برگرفته از آثار اچ. آر. گیگر، طراح اصلی موجودات نمادین مجموعه بیگانه (Alien)، است و به خوبی طراحی‌های او را تداعی می‌کند. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Alien: Covenant New Poster

ماه گذشته، کمپانی فاکس قرن بیستم دومین تریلر فیلم Alien: Covenant را منتشر کرد. همچنین این کمپانی پوستر جدیدی از این فیلم منتشر کرد که تمرکز آن بر روی تصویر یک پیله بود. مایکل فاسبندر، جیمز فرانکو، کاترین واترسون، دنی مک‌براید، بیلی کروداپ، نومی راپاس، دمیان بیچیر، جوسیه سملت، ایمی سیمتز، کارمن اجوجو، الکساندر انگلند، ناتانیل دین، بنیامین ریگبی و کلی هرناندز از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Alien: Covenant حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. اخیرا کمپانی فاکس قرن بیستم تصویری گروهی از بازیگرانی این فیلم منتشر کرده است.

اواسط ماه اسفند گذشته، ریدلی اسکات، کارگردان فیلم Alien: Covenant، از ساخت دنباله این فیلم خبر داد و اعلام کرد که بزودی ساخت آن آغاز خواهد شد. اسکات در مصاحبه‌ای دیگر که در اواخر ماه گذشته انجام داد، فاش کرد که بیگانه: بیداری (Alien: Awakening) نام دنباله فیلم Alien: Covenant خواهد بود. اسکات در ادامه گفت که Awakening تنها فیلم جدید مجموعه ترسناک و علمی‌تخیلی Alien نخواهد بود و او در نظر دارد سه دنباله دیگر نیز براساس این مجموعه تولید و منتشر کند. گفته می‌شود اسکات کار نوشتن فیلمنامه دنباله فیلم Alien: Covenant را آغاز کرده است.

فیلم Alien: Covenant قرار است در تاریخ ۱۹ می ۲۰۱۷ (۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶) به روی پرده برود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده