// دوشنبه, ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۱

تریلر ۳۵ دقیقه‌‌ای از گیم‌ پلی بازی Prey منتشر شد

استودیو Arkane  تریلر جدیدی از بازی Prey منتشر کرد که ۳۵ دقیقه‌ی آغازین این بازی را به نمایش می‌گذارد.

امروز در جدیدترین اخبار بازی، استودیو آرکین (Arkane Studios) و کمپانی بتسدا (Bethesda) تریلری از بازی در دست ساخت Prey منتشر کردند که گیم‌پلی ۳۵ دقیقه‌ای این بازی را به تصویر می‌کشد.

ضمن انتشار ویدیو جدید، سازندگان توضیحاتی را پیرامون آن منتشر کردند که در ادامه می‌توانید مطالعه کنید:

همه ماجرا از روز اول کاری مورگان شروع می‌شود که سپس به اتفاقات مشکوک ختم می‌شود که معلوم نیست آیا صحت دارند یا خیر. سپس دنیای مورگان واژگون می‌شود و شخصیت ما خود را در جهنمی پیدا می‌کند که داستان ما از این نقطه شروع می‌شود.

کاربران خود را در دام فضا و دنیای تاریک  این بازی می‌یابند، جایی که به دست دشمنان ناشناس تسخیر شده است. شما از گذشته خود چیزی را به یاد نمی‌آورید و قبل از اینکه بخواهید از سلاح‌ها و قابلیت‌های ناشناس دشمنان استفاده کنید زندگی خود را بر لبه تیغ خواهید دید. اگر می‌خواهید در دنیای مرموز این بازی دوام بیاورید، با هوشیاری قدم بردارید. خطر در کمین شما است پس ماموریت خود را به پایان برسانید و از پایگاه آزمایشی Talos I فرار کنید.

در خبر‌های دیگر مربوط به بازی Prey، سازندگان اعلام کردند که این بازی چند پایان مختلف خواهد داشت.

بازی Prey  قرار است در تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه (۵ مه) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه شود. در ادامه می‌توانید تریلر گیم‌پلی بازی Prey را تماشا کنید:


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده