نویسنده: کیان کاظمی
// یکشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۲

کوین برونر استودیو تل تیل گیمز را ترک کرد

امروز مطلع شدیم که کوین برونر، مدیرعامل استودیو تل‌تیل، این استودیو محبوب را ترک کرده است.

در تازه ترین اخبار بازی، امروز مدیرعامل استودیو تل‌تیل گیمز (Telltale Games) که به ساخت بازی‌های سریالی براساس آثار معروف شهرت دارد، این استودیو را ترک کرده است. استودیو سازنده بازی Walking Dead و بازی Minecraft: Story Mode امروز در گفتگویی با وبسایت GameSpot تایید کرد که کوین برونر استودیو را ترک کرده و دن کانرز، مدیر اجرایی سابق استودیو، جای او را گرفته است.

کانرز تا ماه ژانویه ۲۰۱۵ به عنوان مدیرعامل استودیو تل‌تیل فعالیت می‌کرد تا وقتی که برونر جای او را گرفت. استودیو تل‌تیل گفته است انتقال برونر با کانرز کار راحتی خواهد بود. نماینده تل‌تیل در بیانیه‌ای در این رابطه گفته است:

کوین در سال ۲۰۱۵ پس از جا به جایی با دن کانرز، موسس استودیو، و تبدیل شدن به مدیرعامل، چندین سال گذشته را به هدایت تل‌تیل مشغول بوده است. حال که کوین در حال ترک استودیو است، تل‌تیل از داشتن دن برای بازگشت یکپارچه به مقام مدیرعامل خوشحال است.

برخلاف وبسایت GameSpot، وبسایت Kotaku می‌گوید که کوین امروز تل‌تیل را ترک نکرده و در واقع چند روز پیش با دادن یادداشتی به همکارانش، آن‌ها را از جدایی خود مطلع کرده است. برونر در این یادداشت گفته است:

از زمان آغاز به کار استودیو تل‌تیل به طور سریعی در حال رشد هستیم و حالا تل‌تیل از آنچه آرزویش را داشتم بزرگتر است. احتمالات فراوانی پیرامون آینده تل‌تیل وجود دارد و همه آن‌ها هیجان انگیز و به طور منحصر به فردی چالش برانگیز هستند. زمان آن فرا رسیده تا جای خود را به کسی بدهم که بتواند تل‌تیل به سطح بالاتری برساند و تمامی پتانسیل‌های موجود را تحقق ببخشد.

برونر در جریان انتقال به عنوان عضو هیئت مدیره استودیو تل‌تیل باقی خواهند ماند، اما وضعیت او در طولانی مدت مشخص نیست.

استودیو تلتیل در حال حاضر روی چندین بازی جدید کار می‌کند که از آن‌ها می‌توان به قسمت‌های باقی مانده بازی The Walking Dead: A New Frontier و همچنین فصل دوم بازی Game of Thrones: A Telltale Game Series و اقتباس جدید استودیو از Guardians of the Galaxy اشاره کرد. همچنین به تازگی شایعاتی پیرامون انتشار دو بازی Guardians of the Galaxy: The Telltale Series و بازی Batman: The Telltale Series برای کنسول نینتندو سوییچ به گوش می‌رسد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده