نویسنده: کیان کاظمی
// یکشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۲

بروزرسانی روز اول بازی Mass Effect: Andromeda تاثیری در انیمیشن های بازی ندارد

با وجود انتقادات فراوان، خبری از بهبود انیمیشن‌های بازی Mass Effect: Andromeda در بروزرسانی روز اول نخواهد بود.

در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که در بروزرسانی روز اول بازی Mass Effect: Andromeda هیچ‌گونه بهبودی در انیمشین‌های بازی ایجاد نخواهد شد. این در حالی است که طرفدران انتقادات گسترده‌ای در مورد نوع حرکات بدن و صورت شخصیت‌ها دارند.

ایان فریزر، طراح ارشد بازی آندرومدا در پاسخ به سوال یکی از طرفداران در توییتر مبنی بر اینکه آیا بروزرسانی روز اول بازی مدل شخصیت‌ها را بهبود خواهد بخشید، گفت:

در روز اول؟ نه، برنامه این بروزرسانی ریخته شده است. بعدا بروزرسانی‌های بیشتری خواهیم داشت، اما در مورد محتوای آن‌ها هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم.

با توجه به سخنان فریزر، به نظر می‌رسد که بروزرسان روز اول رفع مشکلات دیگر را هدف خود قرار داده، چرا که این بروزرسانی در نسخه EA و Origin Access بازی هم وجود دارد. نسخه کامل بازی، اول فروردین منتشر می‌شود.

فریزر همچنین تایید کرد که بروزرسانی‌های بیشتری برای بازی در راه خواهند بود، اما محتوای آن‌ها هنوز مشخص نشده است.

از هنگامی که بازی در روز ۲۵ اسفند برای اعضای سرویس EA و Origin Access منتشر شده است، واکنش‌های بازیکنان نسبت به انیمیشن‌ها و مدل چهره شخصیت‌ها متوسط بوده است. برای مثال، در صفحه reddit بازی، چندین پست مختلف از طرفداران ناراضی بازی وجود دارد که از انیمیشن‌های آندرومدا به هیچ عنوان دل خوشی ندارند.

در عین حال، فریزر تایید کرد که استودیو بایوور (BioWare) قصد دارد از طریق یک بروزرسانی جدید، چندین رنگ پوست جدید به بخش ساخت شخصیت بازی اضافه کند. او می‌گوید که مشکلات صوتی بخش چندنفره بازی در دست بررسی بوده و از بازیکنان خواسته در مواجه با هر مشکلی، به صفحه عیب یابی کمپانی الکترونیک آرتز (EA) گزارش دهند.

در دیگر اخبار بازی آندرومدا، بایوور یک برنامه موبایل برای بخش چندنفره بازی به نام Apex HQ معرفی کرده است. این برنامه پیشرفت شما در این بخش را ردیابی می‌کند و اطلاعاتی از قبیل شخصیت‌هایی که فعال کرده‌اید و آیتم‌ها و پاداشی که دریافت کرده‌اید را نمایش می‌دهد. می‌توانید پیش نمایش بازی Mass Effect: Andromeda را برای دریافت اطلاعات جامع مطالعه و تریلر بخش چندنفره و تریلر نسخه رایانه‌های شخصی را مشاهده کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده