// جمعه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲

تخفیف های فوق العاده در حراج بهاری یوبیسافت

فروش بهاری یوبی‌سافت تخفیف‌های فوق‌العاده‌ای را برای دوستداران این کمپانی نامدار ارائه می‌دهد.

فروش بهاری یوبیسافت اکنون در فروشگاه یوبی‌سافت آغاز شده و برخی تخفیف‌های عالی را برروی محصولات این کمپانی در رایانه‌های شخصی شاهد هستیم. به عنوان مثال، اکنون می‌توانید بازی The Division Gold Edition را با ۶۰ درصد تخفیف خریداری کنید. این نسخه از بازی The Division که در حالت عادی ۸۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد اکنون تنها با ۳۶ دلار در دسترس قرار دارد. اگر هم‌اکنون نسخه‌ی عادی بازی را دارید اما هنوز Season Pass را خریداری نکرده‌اید، یوبی‌سافت شما را نیز فراموش نکرده و با تعیین ۵۰ درصد تخفیف، Season Pass بازی را به قیمت ۹.۹۹ دلار به فروش می‌رساند. به نظر می‌رسند اکنون نسخه استاندارد بازی شامل حراج بهاری یوبی‌سافت نمی‌شود.

از سوی دیگر دو بسته‌ی الحاقی Last Stand و Underground‌ نیز به ترتیب ۱۵ و ۲۵ درصد تخفیف خورده‌اند. در بین تخفیف‌های فوق نسخه‌ی گلد بهترین گزینه برای خریداری به نظر می‌رسد. این نسخه در کنار بازی، مجموعه‌ی کاملی از تجهیزات و همچنین «سیزن پس» بازی را نیز شامل می‌شود که در برگیرنده‌ی سه بسته‌الحاقی Underground ،Last Stand و Survival است. یوبی‌سافت همچنین انواع پک‌های لباس درون بازی را برای The Division با قیمتی نازل به فروش می‌رساند.

بازی Rainbow Six Siege: Year 2 Gold Edition نیز اکنون با ۳۰ درصد تخفیف به فروش می‌رسد. این نسخه در روزهای عادی ۷۹.۹۹ دلار قیمت دارد و اکنون با ۵۵.۹۹ دلار برای خریداری در دسترس قرار دارد. Year 2 Gold Edition در کنار بازی Rainbow Six Siege شامل Year 2 Pass می‌شود که به بازیکنان امکان دسترسی به هشت اپراتور Year 2 را می‌دهد. اپراتورهای سیزن پس دوم بازی Rainbow Six Siege در طول سال ۲۰۱۷ منتشر خواهند شد. چالش‌های روزانه، ۱۰ درصد تخفیف در فروشگاه بازی و بسته‌های الحاقی جدید برای هر فصل بخشی از ویژگی‌های سیزن پس جدید هستند. شما می‌توانید جزئیات کامل دومین Season Pass این بازی را در زومجی مطالعه کنید.

علاوه بر این، در صورت علاقه قادر به خریداری Rainbow Six Siege Complete Edition با ۳۳ درصد تخفیف به قیمت ۶۶.۹۹ دلار هستید. این بسته شامل تمام محتوای Year 2 و باندل legacy operator می‌شود.

سایر بازی‌های حاضر در حراج فروشگاه یوبی‌سافت شامل بازی South Park: The Stick of Truth به قیمت ۷.۵۰ دلار، Watch Dogs 2 Season Pass به قیمت ۲۹.۹۹ دلار، انواع باندل‌های بسته‌الحاقی Assassin’s Creed، بازی‌های Far Cry، بازی Anno 2025 و موارد دیگر است.

تخفیف‌های فوق تنها برای نسخه‌ی رایانه‌های شخصی است. هرچند مایکروسافت برخی بازی‌های ایکس‌باکس وان یوبی‌سافت را اکنون به لطف خدمات Deals With Gold با تخفیف در دسترس قرار داده است. برای استفاده از تخفیف‌های ایکس‌باکس لایو،‌ نیازی به اشتراک گلد نیست.

با ورود به فروشگاه یوبی‌سافت می‌توانید از لیست کامل تخفیف‌های بهاری این کمپانی مطلع شوید. تخفیف‌های فوق در اروپا و انگلستان نیز ارائه شده‌‌اند که با ورود به فروشگاه یوبی‌سافت براساس موقعیت شما تخفیف‌های مرتبط نمایش داده خواهد شد. این فروش تنها تا تاریخ ۲۶ مارس (۶ فروردین)‌ ادامه خواهد داشت.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده