// پنجشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۲

شخصیت ریوجی یامازاکی بسته الحاقی بعدی The King of Fighters 14 خواهد بود

استودیو SNK شخصیت ریوجی یامازاکی را در قالب یک بسته الحاقی برای بازی The King of Fighters XIV معرفی کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو SNK، سازنده بازی The King of Fighters XIV، اخیرا اعلام کرده است که شخصیت ریوجی یامازاکی در قالب یک بسته الحاقی برای این بازی عرضه خواهد شد. ریوجی یامازاکی دومین شخصیتی است که از طریق بسته الحاقی برای بازی The King of Fighters XIV معرفی می‌شود.

وی برای اولین بار در بازی Fatal Fury 3 ساخته شده در سال ۱۹۹۵ به مخاطبان بازی‌های مبارزه‌ای در سرتاسر جهان معرفی شد و در بین بعضی از گیمرها از محبوبیت بالایی برخوردار است. خنده‌های دیوانه‌وار و حرکاتی منحصربه‌فرد ریوجی یکی از مشخصه‌های بارز وی است و اکثرا وی را در حالتی می‌بینیم که دستانش را در جیب خود قرار داده و بعضی وقت‌ها (زمانی که از کومبو‌های ویژه وی استفاده می‌کنید) به واسطه یک ماهی به شما ضربه می‌زند!

The King of Fighters XIV

اگر از علاقه‌مندان بازی‌های مبارزه‌ای شرقی بوده و پلی‌ استیشن 4 دارید، قطعا بازی The King of Fighters XIV را از دست ندهید. زومجی در گوشه‌ای از نقد خود از این بازی نوشته است:

گیم‌پلی و مبارزات این نسخه نسبت به نسخه‌ پیشین تا حد زیادی سریع‌تر شده و گرافیک سه بعدی بازی نمایی جدید را به محیط‌ها و شخصیت‌ها داده است. یکی از ویژگی‌های برتر The King of FIghters نسبت به سایر رقبا نحوه استفاده از حرکات ساده و مخصوص بازی و ترکیب‌شان با یکدیگر است. در این بازی اگر می‌خواهید لذت واقعی مبارزات را بچشید، می‌بایست حسابی تمرین کنید. شاید مبارزه با حریف کنترل شده توسط هوش مصنوعی را براحتی پشت سر بگذارید و خوشحال باشید که مبارزات را یکی پس از دیگری با بهترین نتیجه به اتمام رسانده‌اید. ولی وقتی وارد بخش آنلاین بازی می‌شوید، قضیه متفاوت است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده