نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۹

نویسندگان فیلم Godzilla vs King Kong معرفی شدند

کمپانی لجندری پیکرز نویسندگان فیلم گودزیلا علیه کونگ (Godzilla vs Kong) را انتخاب و رسما معرفی کرد.

طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، کمپانی لجندری پیکچرز برای ساخت فیلم Godzilla vs Kong، یک گروه نویسنده استخدام کرده است و این گروه یک اتفاق نویسندگی تشکیل داده‌اند. تری روسیو، نویسنده چهار فیلم اول مجموعه دزدان دریایی کارائیب (Pirates of the Caribbean)، به همراه پاتریک مک‌کی و جان دی. پین، نویسنده فیلم Star Trek: Beyond (پیشتازان فضا: فراتر) و پیشتازان فضا ۴ (Star Trek 4)، رهبری اتاق نویسندگان فیلم Godzilla vs King Kong را بر عهده خواهند داشت. تی. سی. نولین، جی. مایکل استرکزینسکی، کت واسکو، لیندزی بیر و مکس بورنستاین، دیگر نویسندگان این اتاق نویسندگی هستند.

با این حال، تاکنون کمپانی برادران وارنر و لجندری پیکچرز کارگردانی برای فیلم Godzilla vs King Kong انتخاب و معرفی نکرده‌اند. با این حال، انتظار می‌رود مایکل دووگرتی کارگردانی این فیلم را بر عهده بگیرد. پیش از این کمپانی پارامونت برای ساخت فیلم‌های جدید مجموعه تبدیل شوندگان (Transformers)، اتاقی از نویسندگان تشکیل داده بود. همچنین کمپانی یونیورسال نیز برای ساخت دنیای سینمایی هیولایی خود که از هیولاهای قدیمی تشکیل شده، یک اتاق نویسندگی تشکیل داده است.

Godzilla

فیلم Godzilla vs Kong، بخشی از دنیای سینمایی هیولایی به نام MonsterVerse، خواهد بود. فیلم Kong: Skull Island (کونگ: جزیره‌ی جمجمه) جدیدترین فیلم این مجموعه است که جمعه هفته گذشته به روی پرده رفت. فیلم Godzilla: King of The Monsters (گودزیلا: پادشاه هیولاها)، فیلم بعدی این مجموعه است که در تاریخ ۲۲ مارس ۲۰۱۹ (۲ فروردین ۱۳۹۸) اکران خواهد شد. ماه گذشته، مایکل دووگرتی، کارگردان و نویسنده فیلم کرمپوس (Krampus)، به عنوان کارگردان جدید فیلم Godzilla: King of The Monsters انتخاب و رسما معرفی شد. علاوه بر این، تاکنون حضور ملی بابی براون و کایل چندلر در این فیلم نیز تایید شده است.

فیلم Godzilla vs Kong برای اکران در تاریخ ۲۹ می ۲۰۲۰ (۹ خرداد ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده