نویسنده: کیان کاظمی
// پنجشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۲

۶.۸ میلیون نفر در نسخه‌های بتا بازی Ghost Recon: Wildlands شرکت کرده اند

کمپانی یوبی سافت چندین بتا مختلف از جمله یک بتا عمومی و یک بتا محدود برای بازی Ghost Recon: Wildlands برگزار کرد که تعداد شرکت کنندگان آن‌ها امروز مشخص شد.

کمپانی یوبی سافت (Ubisoft) در تازه ترین اخبار بازی اعلام کرده ۶.۸ میلیون بازیکن در بتا بازی Ghost Recon: Wildlands شرکت کرده‌اند و به این ترتیب کمپانی موفق شد باری دیگر رکورد شکنی کند.

با این آمار ۶.۸ میلیونی، یوبی سافت بزرگترین فاز بتا تاریخ خود را برگزار کرد. رکورد قبلی متعلق به بتا بازی The Division با ۶.۴ میلیون شرکت کننده بود.

یوبی سافت در کنار این آمار، ارقام دیگری را هم پیرامون بتا بازی Ghost Recon: Wildlands به اشتراک گذاشت. طبق این آمار، بازیکنان به مدت ۲ میلیارد دقیقه به تجربه بازی پرداخته‌اند و ۶۰ درصد شرکت کنندگان بازی را به صورت همکاری چندنفره تجربه کرده‌اند.

نسخه بتا محدود Wildlands از تاریخ ۳ تا ۶ فوریه برگزار شد در حالی که بتا عمومی از ۲۳ تا ۲۷ فوریه جریان داشت. در ضمن یک بتا فنی هم برای بازی برگزار شده است. در نسخه بتا بازی، بازیکنان می‌توانستند در دو منطقه از ۲۱ منطقه بولیوی به شکار کارتل سانتا بلانکا بپردازند. همانطور که قبلا هم گفته شده بود، محیط Wildlands بزرگترین محیط طراحی شده در تاریخ یوبی سافت خواهد بود. این کمپانی در رابطه با بتا می‌گوید:

با هر بتا، بازیکنان می‌توانند بازخوردهای ارزشمندی در اختیار تیم توسعه قرار دهند تا به ارایه بهترین تجربه ممکن در هنگام عرضه بازی کمک کنند.

هر کسی که در نسخه بتا بازی شرکت کرده باشد بسته Unidad Conspiracy را به عنوان پاداش دریافت خواهد کرد که شامل سه ماموریت انحصاری در منطقه Media Luna خواهد بود. این ماموریت‌ها پس از انتشار بازی که مصادف با ۷ مارس (سه شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۵) است، در دسترس قرار خواهند گرفت. برای دریافت این جایزه بایستی بازی را در همان حساب کاربری که بتا را تجربه کرده‌اید تا تاریخ ۳۱ مارس (۱۱ فروردین) خریداری کنید.

در دیگر اخبار مربوط به نسخه جدید Ghost Recon، یوبی سافت امروز اعلام کرد که یک رمان براساس Wildlands با نام Dark Waters که توسط ریچارد دانسکی (Richard Dansky)، نویسنده بازی‌های تام کلاسنی نوشته شده است، قرار است توسط بخش کتاب یوبی سافت منتشر شود. Dark Waters ماجرای چگونگی آشنایی نیروهای ویژه واحد ارواح را پیش از رویدادهای بازی روایت می‌کند و ۱۰ دلار قیمت دارد.

و اما در پایان یوبی سافت به تازگی گفته است مجموعه Ghost Recon تاکنون بیش از ۲۴ میلیون نسخه فروخته و فیلمی براساس این مجموعه در راه است.

Wildlands از تاریخ ۱۷ اسفند مهمان بازیکنان رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان خواهد بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده