نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۸

تاریخ عرضه بازی Syberia 3 اعلام شد

استودیو مایکرویدز تاریخ عرضه جدیدی برای بازی ماجراجویی Syberia 3 اعلام کرده است.

سری بازی‌های Syberia را می‌توان جزو بهترین بازی‌های سبک ماجراجویی دانست که دو نسخه اول آن بازخورد‌های بسیار خوبی داشتند. نسخه سوم این مجموعه اولین بار در سال ۲۰۰۹ معرفی و ساخت آن هم از سال ۲۰۱۲ آغاز شد. بازی Syberia 3 ابتدا قرار بود اواخر سال ۲۰۱۶ عرضه شود که در آن زمان استودیو مایکرویدز، سازنده بازی، از تاخیر در عرضه آن تا سه ماهه نخست سال ۲۰۱۷ خبر داد.

حال این استودیو اعلام کرده که بازی Syberia 3 در تاریخ ۳۰ فروردین (۲۰ آوریل) در اروپا و در تاریخ ۵ اردیبهشت (۲۵ آوریل) هم در آمریکا برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی عرضه خواهد شد.

در بازی Syberia 3 دوباره با ماجراجویی‌های کیت واکر، شخصیت اصلی نسخه‌های پیشین و ماجراجویی‌های وی همراه خواهیم شد. اگر تا به حال بازی‌های این مجموعه را تجربه نکرده‌اید، می‌توانید نسخه اندروید و آیفون دو قسمت قبلی را در زمان باقی‌مانده تا انتشار نسخه سوم، تجربه کنید.

در دیگر اخبار بازی مرتبط با این اثر، چندی پیش عرضه آن برای نینتندو سوییچ نیز تایید شد که البته هنوز تاریخ انتشار بازی روی کنسول نینتندو مشخص نیست. به‌علاوه می‌توانید تصاویری از Syberia 3 را در زومجی مشاهده کنید.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده