نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۱

بازی Syberia 3 تا سه ماهه نخست ۲۰۱۷ تاخیر خورد

در حالی که قرار بود امسال شاهد عرضه بازی Syberia 3 باشیم، عرضه این بازی تا سال آینده به تعویق افتاد.

قطعا یکی از موردانتظار‌ترین بازی‌های امسال برای طرفداران بازی‌های ماجراجویی جدید‌ترین نسخه از سری Syberia بود؛ بازی‌ای که پیش از این قرار بود در تاریخ ۱ دسامبر (۱۱ آذر) برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی و مک عرضه شود. ولی حال مایکرویدز، استودیو سازنده بازی، از تاخیر در انتشار این اثر تا سه ماهه نخست سال ۲۰۱۷ میلادی خبر داده است. این استودیو با انتشار بیانیه‌ای در این مورد گفت:

Syberia 3 سومین نسخه از مجموعه‌ای است که بابت غنی بودن داستان و عمق داشتن شخصیت‌هایش شناخته می‌شود. پس از اینکه اشتیاق فوق‌العاده طرفداران برای تجربه این بازی را دیدیم، تصمیم گرفتیم تا کیفیت بازی را بیش از پیش افزایش دهیم. ما از اینکه طرفداران بی‌صبرانه منتظر تجربه این بازی هستند اطلاع داریم، ولی برای اینکه بتوانیم بازی بسازیم که در حد انتظارات کاربران باشد، به زمان بیش‌تری نیاز داریم.

بنوا سوکال، کارگردان بازی هم با انتشار پستی در این مورد گفت:

از اینکه بازی Syberia 3 تاخیر خورده است ناراحتم؛ چرا که دوست دارم بازی‌هایمان را در سریع‌ترین زمان ممکن به دست کاربران برسانیم. ولی از طرفی دیگر مایکرویدز تصمیم درستی در این مورد اتخاذ کرده است و این زمان اضافی باعث خواهد شد تا بتوانیم بازی را با کیفیتی که مد نظرمان است به دست گیمر‌ها و طرفداران برسانیم. در این زمان اضافی ما میان‌پرده‌های سینمایی و انتخاب‌های بیش‌تری به بازی اضافه می‌کنیم. به‌علاوه زبان‌های دیگری هم به بازی اضافه خواهند شد.

Syberia 3 هم مانند نسخه‌های پیشین گیمر را در نقش کیت واکر قرار می‌دهد. وی در ابتدای بازی به صورت بی‌هوش در کنار ساحل افتاده است که توسط مردم قبیله یوکول نجات داده می‌شود. سپس در ادامه بازی شاهد زندانی شدن این شخصیت در شهر والسمبر خواهیم بود و وی باید سعی کند تا از این منطقه خارج شده و بر مشکلات و چالش‌های پیش‌روی خود غلبه کند.


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده