نویسنده: آرش رستمی
// شنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۲

پلی استیشن 4 پرو فروش بهتری نسبت به مدل اسلیم داشته است

به‌گفته‌ی مدیر ارشد مالی سونی، پلی‌استیشن 4 پرو نسبت به مدل اسلیم این کنسول، عملکرد بهتری در فروش داشته است.

سونی به‌تازگی نتایج مالی‌اش در سه‌ماهه‌ی سوم سال مالی ۲۰۱۶ را منتشر کرده است. در کنار اخبار کنسول‌ های بازی و گزارش فروش این کمپانی، کِنیچیرو یوشیدا، مدیر ارشد مالی سونی، در مورد وضعیت فروش پلی‌ استیشن 4 پرو، پلی‌ استیشن 4 اسلیم و پلی‌ استیشن VR صحبت‌هایی داشت. او خطاب به سرمایه‌گذاران گفت:

فروش پلی‌استیشن 4 پرو در حد انتظارات ما و برآوردهای‌مان پیش می‌رود؛ اما گویا پلی‌استیشن 4 پرو از آنچه پیش‌بینی می‌کردیم هم عملکرد بهتری دارد.

یکی از دلایل فروش خوب پلی‌استیشن 4 پرو این است که بسیاری از مشتریان، این کنسول را همراه با هدست پلی‌استیشن VR خریداری می‌کنند؛ چرا که کنسول جدید با تکیه بر قدرت بیشترش می‌تواند بهتر از پس اجرای بازی‌های واقعیت مجازی بربیاید. به‌گفته‌ی کنیچیرو یوشیدا، هدست واقعیت مجازی سونی هم فروشی «مطابق با انتظارها» را تجربه می‌کند؛ هرچند که وی به آمار مربوطه اشاره‌ای نکرد.

یوشیدا سپس گفت:

آن‌طور که می‌بینیم، پلی‌استیشن 4 پرو از لحاظ فروش، عملکرد بهتری نسبت به پلی‌استیشن 4 اسلیم دارد.

مدیر ارشد مالی سونی به‌وضوح مشخص نکرد که منظورش از این عبارت چه بوده است. به‌هرحال، اینکه کنسول جدید با وجود قیمت بالاترش فروش بیشتری از نسخه‌ی اسلیم داشته باشد عجیب به نظر می‌رسد. با این حساب، قاعدتاً در اینجا بحث مقایسه با انتظارات کمپانی مطرح بوده و سونی با پلی‌استیشن 4 پرو به هدف خود رسید.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده