// شنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۲

سونی تا به حال ۵۷.۱ میلیون کنسول پلی استیشن 4 عرضه کرده است

سونی تا پایان سه ماهه سوم سال مالی ۲۰۱۶، ۵۷.۱ میلیون دستگاه پلی‌استیشن 4 عرضه کرده است.

طبق جدیدترین اخبار مربوط به گزارش فروش کنسول‌ها، سونی نتیجه گزارش مالی سه ماهه سوم سال مالی ۲۰۱۶ را (تا پایان ماه دسامبر) منتشر کرده است. در جریان این گزارش میزان فروش سونی نسبت به سال مالی گذشته در بخش‌های مختلف کاهش یافته است که طبق عکس زیر می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید:

PS4 Sales Report

سونی در جریان کنفرانس خبری خود در این باره می‌گوید:

فروش و در آمد حاصل از آن نسبت به سال گذشته ۷.۱ درصد کاهش یافته است. امسال درآمد در سه ماهه سوم سال مالی ۲۳۹۷.۵ میلیارد ین (۲۰۶۶۸ میلیون دلار) بوده است که علت این کاهش، تغییرات در ارزهای خارجی است.

از طرفی با در نظر گرفتن ارز ثابت، میزان فروش نسبت به سال گذشته برابر است و خدمات آنلاین و بازی‌ها نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده است.

در بخش عرضه کنسول، سونی از تاریخ ۱۰ مهر (یک اکتبر ۲۰۱۶) تا تاریخ ۱۱ آذر (۳۱ دسامبر ۲۰۱۶) ۹.۷ میلیون دستگاه پلی‌ استیشن 4 عرضه کرده است. از این‌رو تعداد کل کنسول‌های پلی‌استیشن 4 عرضه شده به رقم ۵۷.۱ میلیون دستگاه رسید و از این مقدار تا به حال ۵۳.۴ میلیون دستگاه به فروش رسیده است.

حال پیش بینی می‌شود که سونی بتواند در سه ماهه باقی مانده از سال مالی ۲۰۱۶ حدود ۲۰ میلیون کنسول پلی استیشن 4 به فروش برساند.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده