نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۲

جزییات Season Pass و بسته های الحاقی رایگان بازی For Honor

یوبی سافت اخیرا جزییات سیزن پس و همچنین محتویات دانلودی رایگان بازی For Honor را اعلام کرده است.

بازی For Honor، ساخته جدید یوبیسافت، قرار است در تاریخ ۲۶ بهمن برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شود. حال کمپانی فرانسوی در جدیدترین اخبار بازی، جزییات سیزن پس و محتویات دانلودی رایگان بازی را به اشتراک گذاشته است. بر این اساس سیزن پس بازی For Honor قیمتی معادل ۴۰ دلار خواهد داشت و با خرید آن، به ۶ هیرو جدید هفت روز پیش از عرضه عمومی آن‌ها دسترسی خواهید داشت. به نظر می‌رسد که یوبیسافت در مورد عرضه هیرو‌های بازی For Honor شبیه به بازی Rainbow Six Siege و اپراتور‌های آن عمل خواهد کرد؛ به این صورت که شخصیت‌های جدید ابتدا برای خریداران سیزن پس در دسترس قرار می‌گیرند و پس از هفت روز دیگر کاربران بازی نیز قادر به خرید مجزای آن‌ها هستند.

سیزن پس همچنین شامل پوشش‌های الیت برای ۶ قهرمان جدید بازی و بسته Day One War Pack نیز می‌شود. بسته مذکور هم خود شامل یک سری حرکات نمایشی، طرح‌های پرچم، جعبه‌هایی که آیتم‌های جدید در داخل آن‌ها قرار دارند و Champion Status سی روزه است. با فعال کردن Champion Status به مدت سی روز در پایان نبرد‌ها لوت بیشتری کسب می‌کند و در ساخت و ساز‌ها هم XP بیشتری به‌تان تعلق پیدا می‌کند. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی Season Pass بازی را تماشا کنید:

| |

تمامی محتویات Season Pass به استثنای قهرمان‌های جدید، از روز عرضه بازی در دسترس خواهند بود. هیرو‌های جدید نیز پس از پایان هر فصل Faction War در دسترس قرار می‌گیرند و در مجموع شاهد برگزاری سه فصل از Faction War خواهیم بود که در پایان هریک، دو هیرو جدید به بازی اضافه می‌شود. افرادی که سیزن پس را دارند این هیرو‌ها را رایگان دریافت می‌کنند و افراد دیگر هم می‌توانند با استفاده از پول درون بازی، برای خرید آن‌ها اقدام کنند.

Season Pass بازی For Honor همچنین از طریق خرید نسخه گلد ۱۰۰ دلاری بازی نیز قابل دریافت است. یوبیسافت همچنین اعلام کرد که پس از انتشار بازی، نقشه‌ها، حالت‌ها و تجهیزات قابل استفاده جدیدی را به صورت رایگان برای بازی عرضه خواهد کرد. البته دارندگان Season Pass به برخی از این موارد زودتر از سایر بازیکنان دسترسی خواهند داشت.

اگر دوست دارید بازی For Honor را تجربه کنید، لازم نیست تا عرضه آن منتظر بمانید؛ چرا که یک نسخه بتا عمومی از این بازی از تاریخ ۹ تا ۱۲ فوریه (۲۱ تا ۲۴ بهمن) در دسترس خواهد بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده